Egyéb kategória

Ez lenne a valóság? Az új Calvin Klein-kampány megmutatja, milyen világban élünk

A Calvin Klein új kampánya, a #mycalvins kicsit megújult. Túlmentek a szokásos kockahasú szexi fiúkon és szépségversenyekre való gyönyörű modelleken. Most olyan reklámmal sokkolnak, amik aztán tényleg a kőkemény valóságot és a virtuális világ részleteit mutatja be. Tényleg ilyenek lennénk?
vous - 2015.07.31.
Ez lenne a valóság? Az új Calvin Klein-kampány megmutatja, milyen világban élünk

Azt már megszoktuk a népszerű Calvin Kleintől, hogy kampányok terén elég merész és érzéki képekre hagyatkozva reklámozzák a márkát. Ez most sincs másképp, mégis van benne valami egészen új. A képekre olyan “szövegdoboz” került, amikben chatbeszélgetések olvashatók, különböző élethelyzeteket bemutatva. Az egyik megcsalásról, a másik a bevállalós hármas szexről, a harmadik pedig egy meleg pár kapcsolatáról szól.

A márka marketingigazgató-helyettese, Melisa Goldie azt mondta:

A kampány lényege az emberek valós magatartását tükrözi. Ez pedig nem csak a fiatalabb generációra jellemző. A fogyasztók tényleg így kommunikálnak a társadalomban. Mi kiemeltük az igazságot, a társkeresős randizástól az egyéjszakásokon át a szabadságig. Jelenleg tényleg ilyen a digitális világ.

Az, hogy egy világmárka ilyen kampánnyal akarja megmutatni, milyenek is vagyunk valójában elég ritka. Mert az “így fogadd el magad” típusú reklámokon kívül bizony ez is a valóságot reflektálja. De nézzétek meg a képeket és döntsétek el ti, hogy tényleg ilyen világban élünk-e.

Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
Világ
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
vous - 2024.04.22.
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben az év elején bevezetett visszaváltási rendszer akadozik, a beszerelt automaták többsége szinte üres. Az első negyedév alatt emiatt csak PET-palackból 400 millió fogyhatott el, amelynek kétharmada nem hasznosul újra. A környezettudatosság szempontjából így fontos állomás, hogy az első cserepalackos ásványvíz áprilistól az Interspar és a Príma szelektált üzleteiben is országszerte kapható. Az átlagosan 25-ször újratölthető palackos Oonly ásványvizet január közepén kezdte el gyártani pannonhalmai üzemében a magyar márka, amely a jelenleg ismert egyik legkörnyezetkímélőbb megoldás a hazai piacon.

Otthon

Hogyan és mivel fixáljuk a népszerű napvitorlákat?
Otthon
Hogyan és mivel fixáljuk a népszerű napvitorlákat?
vous - 2024.04.23.
A légies és tetszetős napvitorlák nagy népszerűségnek örvendenek mind a lakóházak, mind az éttermek, kávézók teraszainak árnyékolására, ugyanis nagy és akár szabálytalan alakú területek tökéletes napvédelmét biztosítják.