Cuki animáció arról, hogyan ne legyetek éjszakai baglyok

Már hajnali fél három van, de még mindig ott ültök a gép előtt és valamit pötyögtök? Különösebb dolgotok nincs, de a képernyő egyszerűen behúz és ott tart titeket. Aludni meg eszetekbe sem jut, persze másnap meló, így nem ártana legalább 4 órát pihenni. Most kiderült, mi okozza az éjszakai bagoly jelenséget!

Nem tudtatok aludni előző este? Megesik mindenkivel, de ha többször is előfordul az már komoly kimerültséghez vezethet. Szerencsére a Science of Us tudós csapata megfejtette, mitől nem alszunk éjjelente. Nem is gondolnátok, milyen apró dolgok járulnak hozzá ahhoz, hogy ne tudjátok álomra hajtani a fejeteket. Lássunk párat, aztán a többi a videóból kiderül!

A szundigomb

Le sem kell írnom, mennyit számít reggelente az az 5 perc, azonban nem lesztek tőle kipihentebbek, sőt, csak rosszabb lesz. Éppen ezért, ahogy csörög a telefon, azonnal pattanjatok ki az ágyból!

Reggeli

A tudósok bebizonyították, hogy ha felkelés után egy órán belül reggelizünk, sokkal jobb lesz a hangulatunk és szellemileg is élénkebbek leszünk. Természetes nem mindegy, hogy mit. A cukor tiltólistás, hiszen attól később kidőltök. Jöhetnek a gabonafélék, tojás és a protein. Ha kávéfüggők vagytok, kora reggel kizárólag egy csészével igyatok, ha nem akarjátok, hogy idő előtt túltelítődjetek koffeinnel és a nap közepén elfogyjon az energiátok.

Semmi napszemüveg

Ne hordjatok napszemüveget. A tudósok állítják, ha a nap a szemetekbe süt, sokkal élénkebbek lesztek aznap.

Kávé újra, ebéd, és újra kávé

Miután beértetek az irodába, lassacskán igyátok meg a második csésze kávét, aztán jöhet a nagymíting. Ebédeljetek valami könnyűt, mondjuk zöldségeket fehér hússal. Aztán jöhet a harmadik kávé. Nagyon fontos, hogy 3 óra után már ne fogyasszatok koffeint.

A legfontosabb mind közül...

Mindig induljatok el egy kicsit korábban a munkából, és ha a főnökötök rákérdez, dugjátok az orra alá ezt a videót!