Zöldségcsipsz házilag, egészségesen, egyszerűen

Egészséges éjjeli nasik, amiket bűntudat nélkül falatozhattok

Valamit enni kellene, de már éjjel 11 is elmúlt. Ismerős a gondolat, ugye? Amikor ötpercenként járkáltok ki a hűtőhöz, kinyitjátok, majd becsukjátok az ajtaját. Nassolni szeretnétek, de hát a diéta...

Lányok! Az éjszakai evés nem is olyan bűnös dolog, mint eddig gondoltuk. Természetesen nem arra buzdítalak benneteket, hogy éjfélkor essetek neki egy fél disznónak. A jó éjjeli nasi könnyen elkészíthető, van benne szénhidrát – persze nem túl sok –, fehérje és rengeteg rost. Ezáltal nem forgolódtok majd álmatlanul és el sem telít. Mutatok pár késő esti kaját, ami bőven tartalmaz finomságokat, mégsem kell miattuk bűntudatot éreznetek!

Mogyorókrém helyett

Forrás:
Pixabay

Lehet, hogy tele van egészséges zsírokkal, de bizony kalóriával is. Nassoljatok helyette mandulavajat teljes kiőrlésű keksszel!

Grillsajt helyett

Forrás:
Pixabay

Mostanában nagyon sokat hallani a grillsajtokról, mivel isteni finom és istenien a fenékre megy. Helyette fogyasszatok egészséges szendvicset: teljes kiőrlésű kenyér, zsírszegény sajt és sok-sok zöldség!

Csoki helyett

Forrás:
Pixabay

Nagyon felkapott a fehérjében gazdag vegán csoki mousse, persze ennek állnia kell egy órát a hűtőben. De nyugi, estig van idő! Szóval már csak pár szem eper hiányzik a tökéletes éjféli nasihoz.

Pizza helyett

Forrás:
Pixabay

A pizza az örök klasszikus késő éjjeli kaja. De bele sem kezdek, miért ne egyétek akkor. Jöjjön megint a teljes kiőrlésű kenyér, rá egy szelet paradicsom, oregánó és a zsírszegény sajt.

Fagyi helyett

Forrás:
Pixabay

Szeleteljetek fel egy banánt karikákra és tegyétek a fagyasztóba. Hagyjátok megfagyni, majd szórjatok rá mandulát.

Chips helyett

Forrás:
Pixabay

Pattogatott kukorica! Persze nem a mikrózható változat, hanem a tűzhelyen kipattogtatós fajta. Szórjátok meg sóval vagy chilipaprikával vagy akár parmezánsajttal. Higgyétek el, jobban fog esni, mint a hagymás-tejfölös chips.