banán

5 étel, ami biztosan használ gyomorégés ellen

Olykor ellenségeink, máskor barátaink – számos étel okozhat gyomorégést, míg más finomságok segíthetnek megelőzni a kellemetlenséget. Íme 5 étel, amellyel elolthatjátok a lángokat.

Zabkása banánnal

Válasszátok reggelire fánk helyett inkább a rostban gazdag zabkását, amely banánnal kombinálva tökéletes módja a gyomorsav csökkentésének.

Friss gyömbér

A gyömbért ősidők óta használják emésztési panaszokra. Ti is sokféle formában kipróbálhatjátok: igyatok gyömbérteát, készítsetek gyömbérszörpöt vagy szopogassatok gyömbéres cukorkát!

Teljes kiőrlésű tészta olívaolajjal vagy fehér szószokkal

Forrás:
pixabay.com

Ha megkívántatok egy kis tésztát, mindenképp teljes kiőrlésűt egyetek, hiszen a magas rosttartalom segít enyhíteni a gyomorégés tüneteit. A savas paradicsomos szószt pedig cseréljétek olívaolajra vagy fehér mártásra!

Bab

A babot nemcsak a szívre gyakorolt jótékony hatása miatt ajánljuk: remek fehérjeforrás lehet a gyomorégést okozó hús helyett.

Almaszósz

Sütni készültök? Az olaj és a vaj helyett használjatok almaszószt a tésztához, így elkerülhetitek a kellemetlen tüneteket!