bugyi alsónemű fehérnemű

Egészségtelen lehet, ha rosszul hordjátok a bugyitokat

Talán eszünkbe se jutna, hogy egy alsónemű, amit reggel csak felkapunk magunkra, olyan nagy hatással lehet az életünkre. Pedig igaz, vannak olyan szokások, amik kifejezetten egészségtelenek.

Túl szoros

A túl szoros fehérnemű nem is túl kényelmes, olyan, mintha egy nyolcéves korotokból megmaradt alsót húztatok volna fel véletlen. Ráadásul a szorítás és a súrlódás miatt megsérti a bőrt, sőt még hüvelyi irritációt is okozhat.

Karcsúsító alsó

Ha a szűk bugyi rossz hatással van a szervezetre, akkor képzelhetitek, hogy a karcsúsító, hasleszorító alsó sem sokkal egészségesebb. Sok egészségügyi komplikációhoz vezethet, például a vérkeringést is lelassíthatja. Illetve azt sem sokan tudják, hogy a szorítás miatt később érezzük, hogy el kéne mennünk a mosdóba, ami szintén nincs jó hatással a szervezetre.

Az alsó anyaga

Itt aztán elég különböző vélemények születnének, mindenki másmilyen anyagú fehérneműt kedvel. A legtöbb bugyi viszonylag légáteresztő, és amíg van egy kis pamutbélése, nem is lesz probléma. De ha az optimális fehérneműt szeretnétek megtalálni akkor kerüljétek el a szintetikus szövetből és selyemből készült darabokat, mivel ezek egyike sem légáteresztő, így egy idő után nagy lesz a nedvesség a fehérneműben, ami könnyen bakteriális fertőzésekhez vezethet.

Bugyi éjjel

A legtöbb szakértő szerint az a legjobb, ha meztelenül alszunk. Bár ez is emberfüggő, ki hogyan szeret, de egy biztos, nem szabad fehérneműben aludni. Minél több ruhát hordtok napközben, annál kevesebbet kell hordani az éjszaka.

Fehérnemű nélkül, Britney üzemmódban

Vajon az jobb megoldás, ha légáteresztő alsó helyett nem hordunk egyáltalán alsót? A válasz egyértelműen nem. Fehérnemű nélkül még duplaannyi problémánk származhat, mint ha esetleg éppen nem légáteresztő bugyit vettünk fel aznap. A nadrág bizonyos részeken irritálja és dörzsöli a bőrt, nem is beszélve arról, hogy több baktérium kerülhet a szervezetünkbe.