Egyéb kategória

Átlagosnak tűnő gyerekkönyv kapta az év legjobb hirdetése díjat

A Warc 100, ami minden évben leteszteli a hirdetések hatékonyságát, egy ausztráliai gyerekkönyvet nevezett meg 2016 legjobb marketingkampányának, előző évi teljesítménye alapján. Amellett, hogy a könyv élvezetes olvasmány a kicsiknek, segít leleplezni a gyermekkori látásproblémákat is.
vous - 2016.03.02.
Átlagosnak tűnő gyerekkönyv kapta az év legjobb hirdetése díjat

Egy ausztráliai reklámcég, a Saatchi & Saatchi tervezte a Penny, a kalóz című könyvet, mely attól különleges, hogy látást tesztelő ábrák szerepelnek benne, színes illusztrációknak álcázva azokat a gyerekek előtt. Titkos segítséget nyújt tehát a szülőknek abban, hogy minél előbb kiderüljön, ha csemetéjüknek nem megfelelő a látása. A könyv a három leggyakoribb gyermekkori szemproblémát segít leleplezni, méghozzá ijesztő szemészorvosok közbenjárása nélkül: a távolság-, szín- és mélységérzékeléssel kapcsolatos rendellenességeket.

A könyv 2014-ben indult útjára a szerző és illusztrátor Kevin Waldron, valamint a Melbourne Egyetem Látástudomány karának együttműködésével. Kombinálva egy tradicionális könyv előnyeit az internetes applikációkéval, tabletre írt változata ma már ingyenesen elérhető a weben.

Forrás:
Pexels

Népszerűsége megjelenése óta egyre csak nő: már több mint 126 000 szülő vásárolta meg, és évről évre 23%-kal nő a boldog tulajdonosok száma. A könyvet egyébként egy nonprofit szervezet, a OneSight is használja.

Ajánlott cikkek