Étkezési tippek, amiktől a menstruációs tünetek is enyhülnek

A menzesz előtti egy-két-öt-hat napban a lakás leggyakrabban látogatott „helyisége” a hűtő. Az ember lánya vagy csokifalási rohamokkal küzd, vagy épp az émelygésre akar bekapni valami kis brutálcsípőset. Legtöbbünk ezt a kettőt váltogatja szüntelen, miközben egyre dilisebbé és habzsolóbbá válik.

Vannak köztünk olyanok is, akik menstruáció előtt vagy alatt annyira sajnáljuk magunkat a hasi görcsök meg az egész kínzóan elviselhetetlen életünk miatt, hogy némi alkohollal is próbálkozunk a franciakrémes és a májashurka között (előtt és után). Pedig a helyes étkezéssel ezen a tünetegyüttesen is javíthatunk.

A kiegészítőként szedett B6-vitamin segít leküzdeni a menstruáció előtti depressziót, és a folyadékvisszatartást is enyhíti. Utóbbi miatt dagad be a szemünk, hurkásodik az ujjunk, puffad fel a hasunk meg a bokánk, és emiatt válik érzékennyé a mellünk is. A sófogyasztás mérséklése is segít abban, hogy ne raktározzunk túl sok vizet. A mell érzékenységét tovább enyhítheti az E-vitaminban gazdag ételek fogyasztása, például a hidegen sajtolt olajok.

És hogy pontosan milyen finomságokat is egyetek, mikor megjön? Itt elolvashatjátok!

Forrás:
cookta