50 kalória alatti ételek, amik még finomak is

50 kalória alatti ételek, amik még finomak is

Ebben a szép időben ugye ti is vízpartra vágytok? Hamar elrepül az a pár hét, mire itt a nyár, főleg, ha fogyókúráról van szó, és már kinéztétek az álombikinit. A következő lista egy kis segítség az egészséges, finom és kalóriaszegény étrendetek kialakításához, ha nyárra meg akartok szabadulni pár kilótól.

Nem kell koplalni ahhoz, hogy szebb, vékonyabb alakotok legyen, mire itt a nyár. Most hoztunk néhány ételt, ami mindenki számára elérhető, egészséges és finom. Egyszerűen be tudjátok építeni a mindennapjaitokba, és ha megéheztek, fogyasszátok ezeket!

1. Karfiol

A karfiolban nagyon kevés a kalória, ám annyi rostot tartalmaz, ami biztosan el fog telíteni titeket, így éhesek sem lesztek. Fogyasszátok krumplipüré helyett, a párolt karfiolhoz keverjetek tejet, és ízesítsétek kedvenc fűszereitekkel.

2. Eper

Egy szem eper 4 kalóriát tartalmaz, és számos vitamint, rostot és ásványi anyagot. Szívproblémák ellen is véd, és még az íze is csodás. Isteni reggelit tudtok készíteni belőle, csak dobáljátok bele a turmixgépbe az eperszemeket, és kész is a smoothie.

3. Spenót

Egy csokor spenót 7 kalóriát ér, és ahogyan Popeye-től megtanultuk, az egyik legjobb izomépítő szerünk. Omega-3-tartalma pedig a szívbetegségektől is véd titeket.

4. Savanyú uborka

Ha valami sósat szeretnétek nasizni, elő az ubival! Egy bögrényi 16 kalória, de nem nyúltok utána a csipszes zacskóért, mert szuperül helyettesíthetitek vele. Szeleteljétek karikákra, és indulhat a mozimaraton.

5. Brokkoli

A brokkoli csökkenti a rák kialakulásának esélyét, ráadásul ez a csodaszer 13 kalóriát tartalmaz, és olyan finomságokat készíthettek belőle, mint a brokkolikrémleves, vagy egyétek párolva köretként.

6. Tojásfehérje

Egy tojás 20 kalória, de a fehérjetartalma egész napra feltölti a szervezeteteket, és segít az izomépítésében, így könnyebben megy a mozgás és a fogyás.