Katie különlegessége nemcsak a szépsége, hanem a magabiztossága is. Levetkőzve a gátlásokat Down-szindrómás modellként a szépségipar sűrűjébe vetette magát – tudtuk meg a Mashable cikkéből. Kenny Kahn, a Beauty & Pin-Ups ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta a kampányról:
Ahogy elindítottuk a terméket, egy teljesen hagyományos pin-up reklám körvonalazódott a fejünkben. Aztán amikor megalkottuk a nevét, egyértelmű volt, hogy Katie maga hordozza igazán a jelentését.
A „Fearless” névre hallgató új hajápoló terméket kifejezetten száraz, töredezett hajkoronára tervezték, ami rettenthetetlen bátorsággal száll szembe a nők egyik legnagyobb szépségápolási problémájával épp úgy, ahogy Katie magabiztosságával és őszinte szeretetével a világ Down-szindrómával felállított képzeteivel szemben.
Az, hogy jól érzem magam a bőrömben arra késztet, hogy jól is nézzek ki – ez a mottóm!
Madeline Stuartról, a Down-szindrómás lányról készült címlapfotókat láttátok már? Nem? Akkor katt!