Eredetileg úgy volt, hogy J.P. Morgan is a Titanic fedélzetén lesz, ám röviddel a hajó kifutása előtt meggondolta magát. Annak ismeretében, hogy Evangeline Adams sok éven át adott tanácsokat J.P. Morgannek, joggal vetődik fel a kérdés, vajon láthatta-e az utazással kapcsolatos szerencsétlenséget Morgan horoszkópjában akkoriban. Egy alkalommal, amikor megkérdezték Morgant, hogy a milliomosok rendszeresen konzultálnak-e asztrológusokkal, azt felelte: „Nem, csak a milliárdosok.”
Kevesen tudnak arról, hogy a Titanic első útjának legelején is majdnem történt egy katasztrófa, melyet csak nehezen tudtak elhárítani. Amint a hatalmas hajó kiúszott a kikötőből, elszakította a New York elnevezésű gőzös hajókötelékét. Hajszál híján kerülték el az összeütközést.
Minden kezdetben benne rejlik a vég.
Az elindulás pillanata sorsdöntő – az embernél ez az első lélegzetvétel pillanata, amikor megszületünk. Cégek, városok vagy bármilyen egyéb vállalkozás horoszkópját szintén ki lehet számítani, ha az ember tudja, hogyan határozza meg a „születési időt”. Egy város esetében ez a bejegyzés ideje. Cégeknél az az időpont, amikor a vállalat üzletként működni kezd, és így tovább. Sokszor csak komoly kutatások során lehet ezt az időpontot kinyomozni.
A Titanic születési ideje közel sem annyira ismert, mint a katasztrófa időpontja. A hajóépítők 1909. március 31-én kezdték el építeni a hajót. Belfastban bocsátották vízre. Egy hajó megkeresztelése általában a vízre bocsátásakor történik, így ez tekinthető „születési időnek”. 1911. május 31-én délután 12 óra 13 perckor csúszott le a Titanic a csúszdán.
Mit árul el a vízre bocsátás képlete?
A vízre bocsátás horoszkópját megvizsgálva több dolog is aggodalomra ad okot, melyek közül csak néhány konstellációt emelnék ki:
Mit árul el az indulás horoszkópja?
Ahhoz, hogy az itt felsorolt aggodalmak ténylegesen be is következhessenek, hasonló égi konstellációkra van „szükség”. Ha megnézzük az elindulás horoszkópját, amely 1912. április 10-én 10:50-kor Southamptonban volt, láthatjuk, a Mars és a Plútó ismét együtt áll, a Hold és az Uránusz aznap szintén együtt állt, és a Nap a felszálló holdcsomóponttal együtt állva sorszerű körülmények bekövetkeztére utal.
Ráadásul a Merkúr retrográd mozgásánál indult útjára a hajó, amely állásnál sosem lehetünk biztosak a „sima” utazásban, számítani kell valamilyen késlekedésre, nehézségre, félreértésekre, szervezési problémákra. Pár nappal később, ahogy a retrográd Merkúr eléri a Napot és a felszálló holdcsomópontot, a végzetes katasztrófa bekövetkezik.
Láthatta az asztrológus előre a katasztrófát?
Most feltehetnénk a kérdést, hogy vajon ha mindezeket látja korábban egy asztrológus, például Ms. Evangeline Adams, elkerülhető lett volna-e a tömegkatasztrófa, vagy sem. A kérdés inkább költői, mintsem megválaszolandó.
Egy azonban biztos, a Plútó–Mars-kvadrátot semmiképpen sem láthatta volna meg a képletekben, mivel a Plútót csak 1930-ban fedezték fel, 18 évvel a Titanic elsüllyedése után. Mindez nem zárja ki annak a lehetőségét, hogy az intuíciónkat minden körülmények között merjük használni, hiszen minden tudás bennünk van.
Nem mindig az a jó, ami észszerű, hanem ami végül stimmel. Mindemellett az értelem és az intuíció (sugallat) együtt nagyon jól tudnak működni.