Egyéb kategória

Kalandos túrák és lánykéréssel záruló történetek – ilyen volt életetek első közös nyaralása

Az évnek több olyan időszaka is van, ami segít átvészelni a szürke hétköznapokat. Ilyen a karácsony, az újév, a húsvét, és a legjobb természetesen a nyárnak azon pár napja, amikor végre kikapcsolódhatunk, és eltölthetünk egy kis időt valahol a távolban szeretteinkkel. Az Ország, város, fiú, lány témájú napon ezekről az élményekről meséltetek most nekünk.

vous - 2016.04.24.

A nyár lassan az ajtóban toporog, mi pedig már lázasan kutatunk a tavaly nyári ruháink után a szekrényünk mélyén, remélve, hogy még mindig ugyanolyan jól állnak, mint egy éve ilyenkor. Közben nyári emlékekre gondolva nosztalgiázunk a régi szép időkről, mint például az első közös nyaralásunkról a szerelmünkkel. Ezekről meséltetek most nekünk a VOUS Facebook-oldalán.

Bevállalós sikersztorik

Olvasónk, Vanda 2013 októberében ismerkedett meg párjával, rá három hétre vettek is egy repülőjegyet Kubába. Úgy voltak vele, lesz, ami lesz, legalább nyaralnak egy jót. Két évre rá megvolt az esküvőjük.

Dóra és párja 2 hónappal a megismerkedésünk után mentek el kettesben Rómába.

Nagyon izgultam, mert tudtam, hogy ez sok mindent el fog dönteni a továbbiakban. Meg még ennyi idő után nem ismertem igazán, nem tudtam, mit tervez velem (elrabol, ott hagy iratok nélkül, stb.). De csodálatos volt, és azóta sülve-főve együtt vagyunk. Összeköltöztünk, és együtt tervezzük az életünket.

Katalinék első nyaralása is hasonlóképp indult, mint Dóráéké.

„Egy hónapja jártunk, amikor elvitt Horvátországba egy hétre. Végigkocsikáztuk az Isztriai-félszigetet, eltévedtünk párszor, a 20 kilométerre lévő látnivalóhoz eljutottunk +20 kilométeres kerülővel. Fürödni akartunk a félsziget közepén lévő tóban, de mire eljutottunk oda, megláttuk, hogy az egy víztározó, aminek le se tudtunk jutni a partjához, de azért próbálkoztunk. Majdnem fennakadtunk a szántóföldön az autóval. A helyiek furcsán néztek ránk, nem hiszem, hogy túl sok turista jár arrafelé. Na jó, száz szónak is egy a vége, jó sok látnivalót megnéztünk, jól éreztük magunkat, és nem volt semmi konfliktus kettőnk között annak ellenére sem, hogy alig ismertük egymást.”

Forrás:
iStock

Nyaralásból lánykérés

Egy másik olvasónk, Vanda születésnapja nyaralásuk óta más fontos eseményhez is köthető: „2014 júliusában mentünk el a párommal Horvátországba. Ez volt az első közös nyaralásunk.

A szülinapom pont beleesett a nyaralás időtartamába, ezen a napon kérte meg a kezemet az éjszaka közepén a tengerparton, azóta pedig összeházasodtunk. Felejthetetlen élmény marad!

Edina és párja nyaralása is igazi tündérmese volt. Majdnem négy év együttlét után mentek első nyaralásukra, Párizsba egy hosszú hétvégére. Szuperül érezték magukat, az Eiffel-torony tetején megkérte párja a kezét, azóta pedig már össze is házasodtak. De egy másik olvasónk, Szilvia története sem semmi!

„Az első nyaralásunk tulajdonképpen telelés volt Isztambulban. Én már jártam ott többször, a férjem (akkor még csak kedvesem) még soha. A repülést is először próbálta ki. Egy kis apartmanban voltunk a város ázsiai oldalán, tipikus isztambuli házban. Úgy éreztük, mintha tényleg ott laknánk. Minden reggel török reggelivel ébresztettem őt, az asztal roskadozott a finomságoktól, és az igazi török tea is ott illatozott. Mindennap komppal átmentünk az európai oldalra, körbejártuk az óvárost, bazároztunk, villamossal jártunk, mint a helyiek. Mindennap elballagtunk a szupermarketbe, így vacsorázni is otthon tudtunk. A lakással szemben volt egy mecset, napi ötször csodás ezant hallgathattunk ‘testközelből’. Úgy éreztük magunkat, hogy egy hétre egy teljesen más országban élünk. Leírhatatlan. Pláne, hogy csattanó is volt: ott kérte meg a kezemet a kedvesem!”

Meséljetek! Nektek hogy sikerült az első közös nyaralásotok?