Sok napsütés és kemény edzés – Ilyen volt a második Jónő futás

Sok napsütés és kemény edzés – Ilyen volt a második Jónő futás

Hála az időjárásnak és a tökéletes szervezésnek, egy újabb Jónő futást tudhatunk magunk mögött. Végre! Kihagytátok? Erről maradtatok le!

A legelső, március végén rendezett Jónő futás után az időjárásnak köszönhetően kétszer is elmaradt a betervezett második edzés. Az eső csak szakadt és szakadt, a futni vágyó lányok pedig a négy fal között ragadtak. A nap azonban végre kisütött a héten, így újra gőzerővel vághattunk bele a május végi, második Jónő futásba.

Szorgosan edzünk vagy lazsálunk? Így készülnek a VOUS-lányok az IRONGIRL-re

Nóra és a lányok a #irongirlleszek témájú napon úgy döntöttek, elmesélik, hogy állnak a felkészüléssel és mi motiválja őket. A cikket ide kattintva elolvashatjátok.

A második alkalommal a bátor jónőket Takács Nóra, Kropkó Péter és az IRONMAN csapata köszöntötte, majd belecsaptunk az edzésbe, amit egy körülbelül tízperces bemelegítő futással indítottunk egy kezdő és egy haladó csoportra osztva.

Ezután jöhetett az edzés legkellemesebb része: Kropkó Péter segítségével újra átvehettük lépésről lépésre a helyes nyújtástechnikákat, majd mindenünket átmozgattuk a futóiskola segítségével.

Végül elérkezett a futás pillanata. Bizony, mert csak ezután jött a dolog lényegi része. A kezdő „csibecsoport” és az ügyes haladók külön indultak el a 25 perces futásra. A csibecsapattal 2 perc futás, 1 perc sétákat váltogatva edzettünk, miközben Péter, aki 51-szeres IRONMAN-győztes, jótanácsokkal és tippekkel látott el minket.

Kellemesen elfáradva és összebarátkozva érkeztünk be a jónőkkel együtt a kiindulópontra, ahol a Vitamin Well Magyarországnak köszönhetően finom frissítők vártak minket.

Ilyen volt a futás képekben

Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna
Forrás:
Kerepeczki Anna

Belőletek is lehet IRONGIRL!

Mi is az az IRONGIRL?

„Kizárólag hölgyek számára meghirdetett futás. Egy könnyen teljesíthető táv, ezért a kezdő futóknak is ideális megmérettetés” – fogalmazzák meg a versenyt néhány szóban a szervezők az IRONMAN Budapest oldalán, ahol még többet megtudhattok a programról.

  • A verseny időpontja: 2016. július 31.
  • A verseny távja: 6 km

Nevezni pedig ITT tudtok. Ott találkozunk!

Egy edzésterv, ami még felkészíthet a versenyre!

Az IRONMAN 70.3 Budapest Triathlon Club csapata egy szuper edzéstervet állított össze azoknak, akik az elkövetkezendő 9 hétben szeretnétek felkészülni az IRONGIRL versenyre.

Az edzésterv betartása mellett van néhány tipp, amit fontos megfogadni. Ne feledjétek:

  • Minden edzés előtt melegítsetek be, nyújtsatok és lazítsatok.
  • Minden edzés után nyújtsatok.
  • Legyen nálatok innivaló a megfelelő folyadékbevitel miatt.
  • Mindegy, milyen napokon edzetek, de ne felejtsetek el pihenőnapot tartani.
  • Szénhidrátmegvonás (erős fogyókúra) esetén jobban figyeljetek oda a megfelelő mennyiségű energiabevitelre, éhezve nem lehet futni!

Forrás:
Vous