munka

Egyértelmű jelek, hogy ti vagytok a munka hősei

Néha olyan egyszerű lenne rákérdezni a főnöknél, hogy mit gondol rólatok, igaz? Kár, hogy ez nem mindig megvalósítható, pedig a munkaerőnek is kell a pozitív visszajelzés, az, hogy tudja, milyen helyet foglal el a munkahelyi hierarchiában. Nos, van egy másik módja is annak, hogy erről megbizonyosodjatok!

A designtaxi összegyűjtött hét jelet, ami, ha igaz rátok, akkor megnyugodhat a kicsi szívetek, mert ti vagytok a munka gyöngye, sőt mi több, a hőse. Nincs más dolgotok, mint tüzetesen vévigolvasni a listát, és eldönteni, mennyire igazak rátok a felsoroltak. No, lássuk a medvét!

Jól kijöttök a kollégáitokkal

Nem, ez nem azt jelenti, hogy puszipajtások vagytok – persze, az csak jó, ha barátság is szövődik –, de alapvetően az a fontos, hogy tudtok együtt dolgozni csapatban, számíthattok egymásra. Ez ugyanis azt is jelenti, hogy jól beleilletek a vállalati struktúrába, még azt is pontosan tudjátok, hogyan kell ízlésesen és divatosan öltöznötök.

Forrás:
pexels.com

Folyamatosan javítotok a hibáitokon

Nem elégedtek meg az aktuális teljesítményetekkel, hanem folyamatosan tesztek azért, hogy egyre jobbak legyetek. Új dolgokat tanultok, fejlesztitek magatokat, és törekedtek arra, hogy ugyanazt a hibát többször ne kövessétek el.

Becsületesek vagytok, és felvállaljátok a felelősségeiteket

Pozitív színben tűntök fel, ha nem sumákoltok, és őszintén bevalljátok, ha nálatok futott vakvágányra valami. Sokkal jobb egy őszinte munkaerő, mint egy olyan, aki folyton kihúzza magát a felelősség alól, az ugyanis megbízhatatlan munkaerőre vall.

Nem vagytok drámakirálynők

Konfliktus munkahelyen mindig van. Vannak, akik emiatt fel is mondanak, ám ha ti rendre megússzátok ezeket a helyzeteket, az azt jelenti, hogy jól lavíroztok a munkahelyen belül, elkerülitek az igazán komoly konfliktusokat, és ezáltal sokkal jobban fókuszáltok a munkátokra is.

Afféle mentorok vagytok

Ha gyakran fordulnak hozzátok a kollégáitok magyarázatért, segítségért vagy tanácsért, megnyugodhattok afelől, hogy értékes tudás van a birtokotokban, amiből mindenki csak profitálni fog. A munkáltató, a kollégáitok és ti is. Mindenki hálás azért a tanácsért, hogy hogyan éljétek túl az irodai munka kellemetlen részeit apró odafigyeléssel, és hogy az az állítás, hogy a multitasking jó, az kamu.

Forrás:
pexels.com

Hatékonyan kommunikáltok

Volt már iszonyú kínos problémátok, amit sikeresen kommunikáltatok a feletteseiteknek? Nos, akkor valószínűleg nagy szükség van rátok, ezt a tulajdonságot a főnökeitek nagyon is méltányolják. Hasznos egy olyan ember jelenléte, aki objektíven tudja a sérelmeket közvetíteni, véleményt mondani, másfelől pedig hatékonyan érvel, ha szükséges.

Lelkiismeretesek vagytok

Időben elkészültök a feladataitokkal, segítetek másoknak, és gyakorlatilag naponta ellenőrizhetnének benneteket, mert szinte feddhetetlenek vagytok.