joy vous fejlec_nagy

6 szokás, amivel elvesztegetitek az időt az edzőteremben

Ne legyetek lusták, ha már elmentetek az edzőterembe, használjátok ki azt a kis időt a lehető legjobban!

Vállon veregetitek magatokat, mert hetente kétszer másfél órát eltöltötök az edzőteremben, ez rendben is van, de mennyi időt töltötök valójában edzéssel és mennyit felesleges időhúzással? Nézzétek át a listát és iktassátok ki, ha valamelyik pontban ludasok vagytok!

 Az egészséges életmód tényleg drága? Nem drágább, mint a bikini, amit nem szívesen vesztek fel!

Az egészséges életmód tényleg drága? Nem drágább, mint a bikini, amit nem szívesen vesztek fel!

„A ragyogó óriásplakátokon, katalógusokon ámulva számos tavaszon át fogadtam meg, hogy itt és itt szerzem be az új fürdőruhámat, olyan gyönyörű darabokat terveztek. Aztán bementem a boltokba, és csalódottan tapasztaltam, hogy bizony a vállfán közel sem olyan csinosak, mint ahogy a reklámban tűntek… Sokáig nem értettem, hol a hiba, mígnem összefutottam egy ausztrál márkával...”

Szerzőnk és szakértőnk, Michaletzky Luca cikkének folytatását ITT olvashatjátok!

1. Túl sokat nézegetitek a telefonotokat

Csak néhány perc kiválasztani a megfelelő zenét, válaszolni egy üzenetre vagy pózolni egy szelfihez, de ha ezek a kis megszakítások összeadódnak, az nagyban befolyásolhatja az sportolást. Ráadásul elterelik a figyelmeteket, amitől kevésbé lesz stresszűző az edzés. Pláne ne nyomkodjátok a telótokat gyakorlatok közben, mert rossz hatással lehet a tartásotokra is, ha folyton lefelé nézegettek. Ha mégis muszáj bevinnetek a mobilt a terembe a zene miatt, kapcsoljátok repülő üzemmódba, így legalább mások nem zavarhatnak.

2. Túl sokat vacakoltok az öltözőben

Ne halogassátok az edzés elkezdését mindenféle plusz cselekvéssel, amikor megérkeztek. Például ha tehetitek, eleve legyen copfban a hajatok, lemosva a sminketek és vagy már abban a ruhában érkezzetek, amiben edzeni fogtok, de legalább sportmelltartóban. Pláne, ha ajtótól ajtóig számoljátok azt a másfél órát!

A tükörből visszanéző idegen feneke hatalmas volt, a hasán zsírpárnák dagadtak – Elkezdtem mozogni, és megérte!

A tükörből visszanéző idegen feneke hatalmas volt – elkezdtem mozogni, és megérte!

Számos recept létezik ahhoz, hogy tartósan rábírjuk magunkat az aktív testmozgásra, ami nemcsak abból áll, hogy ütemesen a szánkhoz emeljük a finom falatokat. Azonban hiába a sok ötlet, ha nincs meg az igazi, belső motiváció. Én abban hiszek, hogy egy „önvallomásnak” mindig sokkal nagyobb ereje van, mint a DIY praktikáknak, ezért a legelső vendégszerzői cikkemben megosztottam veletek a saját történetemet. Kíváncsiak vagytok? Ide kattintva elolvashatjátok!

3. Nem tudjátok, mit csináljatok

Gyorsan telik az idő, ha egyik géptől a másikig céltalanul sétálgattok, ráadásul ha nincs tervetek, kevésbé is lesztek hatékonyak. Írjátok össze, milyen gépek vannak a teremben és készítsetek részletes, hosszú távú tervet arra, hogy melyiken akartok dolgozni (lehet B tervetek is, ha épp foglalt lenne valamelyik masina).

A cikk folytatását ITT olvashatjátok!

joy vous_11

JOY & VOUS

JOY.hu és a VOUS.hu stratégiai együttműködést kötöttek. Naponta olvashatjátok a JOY.hu szerkesztőinek, szerzőinek cikkeit nálunk, és fordítva: a VOUS szerkesztői és szerzői is vendégszerzősködnek a JOY.hu-n. Keressétek őket itt, kövessetek bennünket ott!