Intő jelek, hogy túl sok alkoholt iszunk

Kínoz a másnaposság? Ezekkel a jógapózokkal űzzétek el!

Jön a péntek és a szombat este, amikor alkoholt fogtok inni, ami teljesen rendben van, egészen addig, míg mértékkel teszitek és vasárnap reggel fel nem keltek. Most mutatunk néhány jógapózt, ami segít abban, hogy túléljétek a másnapot!

A másnaposság kezelésére vannak jól bevált módszerek, de azt nem tudtuk, hogy a jóga is megoldást jelenthet.  Az Allwomenstalk 3 jógapózt ajánl azoknak, akik túl sokat ittak előző este. Úgy gondoljuk, hogy egy próbát megér. Indítsátok a reggelt jógával, hogy minél gyorsabban elszálljon a macskajaj!

1. Csavarodjatok ki

Egész este táncoltatok? Akkor ez egy tökéletes póz a számotokra! Megnyújtja a hát alsó részét és a feneket.

Objektum doboz

2. Csecsemőpóz

Ez a póz megnyújtja a csípőt, a combot és a bokát. Ezen kívül oldja a stresszt és pihentet, ezért kifejezetten jó egy hosszú éjszaka után.

Objektum doboz

3. Fel a lábakkal

Ehhez a pózhoz még az ágyból sem kell kikelnetek!

Azzal, hogy a lábaitokat a falnak támasztjátok, pihentetitek őket, így könnyebben feldolgozzák azt, hogy egész este magas sarkúban rohangáltatok.

Objektum doboz

Azoknak, akik pedig csak enyhe másnapossággal küzdenek, ezt a videót ajánljuk:

Objektum doboz

Viszlát, macskajaj!