Cukor édesség

4 tipp, hogy a desszert beleférjen a diétátokba

Sokszor megy a vita arról, hogy mit szabad enni és mit nem fogyókúra során. Na és persze ott a másik kulcskérdés is, az, hogy a nasik és a desszertek mennyire kapnak „zöld jelzést” a diétázók menetrendjében. 

Nemrég Vivi pont arról írt nektek, hogy milyen sós nasikból válogathattok még akkor is, ha épp a diéta kellős közepén jártok. Azonban nemcsak az a fontos, hogy mit ehettek, hanem az is, hogy mikor és hogyan, így én most arra szeretnék fókuszálni, hogy a desszertevés miként fér bele egy fogyókúrába.

chips burgonya szirom nasi nassolás

Szabad vagy nem szabad nassolni, ha az egészséges életmódra szavazunk?

A nassolással megelőzhetitek, hogy a főétkezésekre farkaséhesek legyetek, és sokkal nagyobb adagokat egyetek, mint amire szükségetek volna. Egy ilyen evés után üthet be az a bizonyos kajakóma, ami megakadályozza, hogy hatékonyan dolgozhassatok, vagy akár alhassatok, ha vacsorára sikerült kissé többet enni a kelleténél.

A teljes cikket itt olvashatjátok el.

1. Egyáltalán akarjátok ti azt?

„Csak a szeme kívánja” – ugye, csajok, mind ismeritek ezt a mondást?! Na meg az ehhez passzoló helyzeteket... A fogyókúrátok során ez legyen az egyik legtöbbet feltett kérdés önmagatok számára, vagy bizony nehezebben csusszannak majd le azok a kilók. Ha azon gondolkodtok épp, hogy mi keresnivalója ennek a desszert témakörénél, itt a válaszom: a főételt nem feltétlen kell, hogy kövesse még valamilyen étek. Persze, ínycsiklandozó lehet a különböző finomságok látványa, azonban ezen a ponton kell megállnotok, és mérlegelnetek: valóban kérem én még azt, vagy már rég jóllaktam?

2. Valamit valamiért

Ha nem tudtok lemondani a desszertekről, akkor itt van most egy új szabály a legális bűnözéshez. A főételből ne a normál méretű lapos tányérra pakoljatok, hanem csak a kisebb változatára. Így megspórolhatjátok a helyet az utolsó fogásnak. De kétszer szedni nem ér!

Objektum doboz

3. Jöhet a desszert, csak kicsit másként

A desszert nem csak csokitorta vagy gumicukor lehet, léteznek kevésbé hizlaló finomságok is. Erre például itt és itt találtok két szuper ötletet Takács Nórától.

4. Válasszatok ki egy konkrét napot

Válasszatok ki a hetetekből egy napot, amikor – egy bizonyos mértékben – zöld utat engedtek a desszerteknek. Élvezzétek ki a „szabadnapotokat”, de aztán térjetek vissza az eredeti felálláshoz.