lapos kocka has

Kiderült, mit kell tennetek a feszes bőrért – most eláruljuk!

Sajnos nem ritka, hogy a hirtelen fogyás következtében a lapos has helyett megereszkedett bőr fogadja az embert a tükörben. Ha ez veletek is megesne, ne essetek kétségbe! Nem kell kés alá feküdnötök, még néhány gyakorlat, egypár tuti tipp, és feszessé varázsolhatjátok a területet!

1. Jógázzatok!

A jóga segít a stresszoldásban, fogyaszt, és formál is a testeteken. Igaz, kelleni fog néhány hét ahhoz, hogy szemmel látható legyen az eredmény, azaz hogy feszesebbek legyetek.

2. Súlyzózzatok!

Ne aggódjatok, nem lesz pasis alakotok, ha megragadtok néhány kilót. Hetente háromszor végezzetek egyszerű súlyzós gyakorlatokat, és nemcsak feszesítitek magatokat, hanem formáljátok is a bőrötök alatt rejlő izmokat.

3. Feszesítő masszázsok

Ha masszázsról van szó, az már rossz nem lehet, ugye? Ráadásul léteznek olyanok, amelyek kimondottan a feszesítésre koncentrálnak.

cellulit masszázs

Feszesít, frissít, lendületbe hoz, íme a cellulitmasszázs!

Többféle masszázst ismerünk, több módszert alkalmazunk, és eltérő területekre hatnak a masszázsformák, bár abban megegyeznek, hogy utána javul a közérzetünk, frissebbnek és boldogabbnak érezhetjük magunkat. Akad azonban egy masszázsfajta, ami garantáltan a nők kedvence. Elsősorban azért, mert látványos alakformáló eredményeket lehet elérni az alkalmazásával.

Ez pedig a cellulitmasszázs, melyről itt többet is megtudhattok!

4. Feszesítő krém

A bőrfeszesítő krém az egyik legjobb módja a feszesítésnek. Olyan terméket válasszatok, mely főként növényi összetevőkből áll, található benne aloe vera, A-, és E-vitamin.

5. Feszesítő olaj

Ha azt mondom, ricinusolaj, ti mire gondoltok? Hogy remek akkor, ha hosszabb hajat szeretnétek? Igen, ez (is) igaz, de most egy teljesen új oldalát ismerhetitek meg. Na jó, szükségetek lesz még levendulaolajra (ez kimaradhat) és citromlére, ugyanis ha ezeknek a keverékét a bőrötökre kenitek, azonnal érzitek majd a feszesítő hatását.