Új internetes betegség terjed: az infómánia

#famous – így válhattok ti is az internet sztárjaivá fillérekből

Egy dolog van, ami minden fióktulajdonost boldoggá tesz: a siker. Ha nektek is van egy külön oldalatok, vagy fontolgatjátok egy indítását, akkor a most következő néhány pont sokat segíthet abban, hogy népszerűek legyetek az internet varázslatos birodalmában. 

Legyen szó bármelyik internetes fiókról, mindegyik azért indul, hogy szeressék az emberek. Az egyetlen probléma, hogy ez nem olyan könnyű, ha a kutyát sem érdekli az oldal, amire írunk. Az Elite Daily segítségével most szuper tippeket hoztunk nektek, hogy akkor is sok követőtök legyen, ha a nevetek nem Beyoncé vagy Taylor Swift. Lássuk! 

Internetes jelenlét 

Az erős közösségi jelenlét az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy bekerüljetek a köztudatba. Használjátok bátran a Twittert és az Instagramot is, mert ezekért nem kell fizetnetek, viszont rengeteg embert érhettek el rövid idő alatt. 

A személyes márka a legnagyobb érték

Mindig vegyétek figyelembe, hogy a márka egy eszköz, egy kincs. Minél eredetibbek vagytok, annál jobban fenntartjátok az érdeklődést. Csupán el kell döntenetek, miben vagytok jók, tehetségesek, aztán beszállni a „játékba”. Nagyon sok olyan oldal van, ahol mindenféle tartalom és téma keveredik. A legfontosabb tisztázni, hogy miről szól az oldalatok, mi van a középpontjában, mi a lényege. Ne aggódjatok, számos állítással ellentétben nincs szükségetek ehhez egy külön marketingcsapatra! Csupán időt és energiát kell belefektetnetek, míg az emberek maguktól is tudni fogják, hogy titeket kell követniük.

Objektum doboz

Minőség

A követők nem kíváncsiak a homályos és értelmezhetetlen képekre, az értelmetlen, rossz minőségű szövegekre. Ezek mellett arra is törekednetek kell, hogy legyen valami változatosság is a posztjaitokban, nehogy unalmassá váljanak. 

Saját blog

Ne ijedjetek meg a blog szótól, manapság már több helyen is készíthettek INGYENES blogokat! Van WordPress, Weebly, Blogspot, Squarespace stb. Ha elkészítettétek, már csak azt kell kitalálni, milyen fajta tartalmakat fognak szeretni a látogatók. Ja, és persze a blog neve legyen fülbemászó! A sablonokat azonnal felejtsétek el! 

Hashtag

Olyan hashtageket használjatok, amik népszerűek, sokan keresnek rájuk. Ilyenek például az Instagramon az  #instadaily, #photooftheday és #instagood is, de a neten sok olyan oldal található, ahol ezeket a kulcsszavakat összegyűjtötték.

Legyen saját hashtagetek!

Amíg el nem éritek, hogy ti is 50 ezer kedvelést kapjatok egy képetekre hashtag nélkül, addig bizony építkeznetek kell. Az egyik legfontosabb, hogy legyen a márkátokhoz vagy oldalatokhoz köthető saját hashtagetek, amire ha rákeresnek a felhasználók, akkor kizárólag a ti képeiteket látják vagy azokét a felhasználókét, akik a ti márkátokról posztoltak, és ezért megjelöltek rajta. 

Objektum doboz

A tökéletes logó 

Ha termékeket is szeretnétek árulni, be kell fektetnetek egy logóba, amit mindenki imádni fog. Ám jobb, ha odafigyeltek, egy betűtípuson vagy egy színárnyalaton is múlhat a siker! De a legfontosabb mégis az, hogy olyan logó készüljön, ami remekül illik a márkához, és méltó módon képviseli azt.

Avatar – mint a márka képviselője

Egy innovatív, vicces, érdekes avatar segítségével könnyebben elérhetitek az embereket, mint gondoljátok! Rögtön van mihez kapcsolniuk a termékeiteket, és csupán egy grafikust kell szereznetek hozzá. 

Kommunikáció

Ha nemcsak magatokról posztoltok, de hasznos tanácsokat is osztogattok, kikéritek a véleményüket és azt posztolhatjátok is, nagy valószínűséggel többen látogatnak majd vissza az oldalatokra. 

Objektum doboz