A Moschinótól nem idegen a kollaboráció: Super Mario Bros., Transformers, Pindúr pandúrok, Looney Tunes és Barbie kollekció, csak hogy párat említsek. Most azonban megálmodták a valaha volt legszexibb kollekciót a népszerű játék, a Candy Crush témájában.
Most miért pont a Candy Crush? A Moschino kreatív igazgatója, Jeremy Scott mindig is szerette rögeszméit szövetre nyomtatni.
Ha légiutas-kísérő vagy és találkoztunk már, tudod, hogy a felszállás előtt mindig megpróbálok a következő szintre jutni a Candy Crushban
– nyilatkozta Scott a Hollywood Reporternek.
VOUS-videó: hogyan kell kiejteni helyesen a következő divatmárkák és -tervezők nevét?
Egy VOUS-lány képben van minden tekintetben. Legalábbis ezt gondoltuk. Híres divatmárkák és -tervezők neveit próbáltuk kimondani kisebb-nagyobb sikerrel. Hittük, hogy profin és kellő eleganciával sikerül kiejteni őket, nem foghatnak ki rajtunk. Hát kifogtak. Ide kattintva megnézhetitek, mennyire nem sikerült kiejteni a divatmárkák neveit.
A kollekció nyáron lesz elérhető, aminek darabjai egy úszónadrág, egy ruha, egy iPhone-tok és egy hátizsák. Mi azonban mégsem a kollekcióra hívnánk fel a figyelmeteket, hanem a fiatalemberre a Moschino x Candy Crush úszónadrágban…
A teljes kollekciót ITT tudjátok megnézni!