dmárk

Megható kezdeményezés vagy számító reklámfogás? Egy magyar fodrászlány ingyen vágja a nyugdíjasok haját

Belefutottunk egy, a Facebookon terjedő jótékonysági posztba. Egy fiatalember, D. Márk kedvese jótékonysági hajvágásra hívja fel a figyelmet, a humánus gesztus azonban volt, akinek szemet szúrt. 

Talán már ti is láttátok a Facebookon D. Márk posztját. A fiatalember fotóján egy táblát tart a kezében, amivel menyasszonya vállalkozására szeretné felhívni a figyelmet – nos, sikerült. Márk kedvese, Inez fodrász, akiről megtudtuk, hogy nem áll távol tőle a karitatív munka, a felhívó poszt pedig épp ezt emeli ki. 

Vállalja, hogy aki bejelentkezik hozzá és visz magával egy nyugdíjas rokont, ismerőst, a szépkorúnak ingyen levágja a haját. Kedves gesztus, ugye? 

Objektum doboz

Ahogy olvashatjátok, a pár fogadott, hogy eléri-e a poszt az 500 megosztást – ezt többszöresen túlteljesítették.

fodrász hajléktalan deák tér

Budapesti fodrászok hajléktalanok haját vágták a Deák téren – miniinterjú

Október első napján néhány fodrászra figyelhettek fel a járókelők a budapesti Deák Ferenc téren. Hunyady Márkó és még néhány szakember hajléktalanoknak vágott hajat a téren.

A kezdeményezés nem új, hiszen külföldön már több fodrász tett hasonlót, de Magyarországon valószínűleg ők voltak az elsők.

Ahogy az lenni szokott, nem mindenkinek tetszett az ötlet: volt olyan kommentelő, akinek nem a kedvesség jutott eszébe a posztról: ez csupán egy számító reklámfogás lenne?Megkerestük Márkot, mit szólnak a negítv kommenthez, és egyáltalán honnan az ötlet, mi volt a fogadás tárgya.

„A menyasszonyom sokszor vágott idősek otthonában hajat rászoruló idős embereknek.

Sokuknak egy egyszerű hajvágás is nehezen kifizethető.

Úgy gondoltam, hogy az ötletének tényleg minél több emberhez érdemes eljutnia. A párom nem hitt benne, hogy sokan meg fogják osztani, ezért fogadtam vele, hogy szerintem legalább 500-an megosztják. Fogadásunknak tétje nem volt.

A kommentek lenyűgözőek (egyelőre). Több mint 130 hozzászólásból szinte mindenki biztat minket és drukkol nekünk. Ennek nagyon örülünk, hiszen valóban egy őszinte kezdeményezésről van szó. Ha ezt valaki számítónak találja, az nem tudom, mit szól a fizetett hirdetésekhez és a médiából ráömlő reklámszemét-áradathoz. Mindenkinek szíve joga saját véleményt alkotni.”

Ti mit gondoltok?