Szőrcsomó és bikinialsó: undorító, felszabadító vagy... természetes?

Szépségkirálynők rapid tippjei a bikiniszezonra: ti készen álltok megmutatni a bikinialakotokat?

Hurrá, hamarosan itt a strandszezon! Ennek egyrészt nagyon örülünk, másrészt szerintem mindannyiótokban ott van a kisördög, hogy bár a strandszezon közeleg, a bikinialak még nem tökéletes. Király Lili, a Miss Balaton nagykövete és Lipcsei Betta versenyszervező néhány hasznos tippel szolgál mindenkinek, aki magabiztosan szeretne nekivágni az idei bikiniszezonnak.

Lili, a 2014-es Miss Balaton gyönyörű győztese ma már a szépségverseny nagykövetének szerepét tölti be. Rengeteg szép emléket őriz a felkészülési időszakról, és szívesen ad tanácsokat azok számára, akik az idei versenyen szeretnék megmérettetni magukat, valamint rapid tippekkel is szolgál a közelgő strandszezonra.

A futás, azon belül is az intervall futás az egyik legjobb választás, ha rövid időn belül szeretnénk eredményt elérni.

Forrás:
Király Lili

„A gyors és normál tempók váltogatása ugyanis beindítja az anyagcserét és a zsírégetést is. Én 14 évig sportaerobikoztam, ezért hozzám a pörgős edzésformák a mai napig közel állnak. Szívesen veszek részt egy-egy zenés csoportos órán, mint például a kick-box. Ha diétáznom kell, teljesen elhagyom a finomított szénhidrátokat – a cukrot és a fehérl isztet –, és a mentes vizet egy kis citrommal, mentával és gyömbérrel gazdagítom, ami szintén segít a karcsúsításban” – mondja Lili.

miss-balaton-nyertes-nagypal-krisztina1-2

5 érv, hogy miért induljatok el egy szépségversenyen

Ha valaki szépségversenyre jelentkezik biztos, hogy kellő önbizalommal rendelkezik, ami valljuk be, igen hasznos erény. De mi van azokkal a lányokkal, akik még hezitálnak, és nem érzik magukban azt a pluszt, hogy megmérettessék magukat egy szépségversenyen? Nos, ezek a lányok most jól figyeljenek, ugyanis

Iszak Esztinek és nekünk van pár nyomós érvünk, miért jelentkezzetek egy szépségversenyre!

Lipcsei Betta, a Miss Balaton versenyszervezője szintén a rendszeres futásban hisz, amit konditermes edzésekkel egészít ki. Ha azonban rövid időn belül szeretne formába jönni, a bikram jógára esküszik.

90 perc jóga a 40 fokban meghozza az eredményét

– árulta el Betta.

Forrás:
Lipcsei Betta

„Ez a jógastílus nagyon intenzíven veszi igénybe a testet, a fokozott izzadás miatt pedig sokkal nagyobb mértékben méregtelenít, ráadásul csodát tesz a bőrünkkel. A narancsbőr ellen például, ami minden nő életében egy kritikus pont, az egyik legkiválóbb mozgásforma lehet, ezért különösen ajánlom például az idei Miss Balaton versenyre jelentkezőknek.”

jóga 21 nap

Kipróbáltam, milyen negyven fokban jógázni, és meglepően tetszett

Manapság a jógának ezerféle ágával találkozhatunk a piacon, kezdve az egészen egyszerűektől az igazán extrémekig – na, a bikram jóga pont ebbe az utóbbiba tartozik. Lényege, hogy egy 35–40 fokra felfűtött teremben kilencven percen át ismételjük ugyanazt a 26 gyakorlatot. Durvának hangzik? Az is!

Elárulom, miért.

Ti készen álltok a strandszezonra?