Egyéb kategória

Egyedüli magyar brandként utazik Jimmy Choo meghívására a Faludi G

A Faludi G márka hivatalos meghívást kapott a gazdasági és kulturális jelentőséggel is bíró, KL Alta Moda nevű high fashion eseményre Kuala Lumpurba, ahol egyedüli magyar márkaként képviseli Magyarországot legújabb, Crystallogenesis kollekciójával.

vous - 2017.10.31.
Egyedüli magyar brandként utazik Jimmy Choo meghívására a Faludi G

November végén rendezik meg a KL Alta Moda eseményt, amelynek szakmai színvonalát jól mutatja, hogy fővédnöke Jimmy Choo, a világ egyik leghíresebb cipőtervezője, szervezője pedig Dodi Mohasdi Haji Mohammad, Jimmy Choo menedzsere – ezen az eseményen egyedüli magyar brandként képviseli az országot a Faludi G ékszermárka.

Forrás:
Faludi G

A maláj kormány támogatását is élvező rendezvény célja, hogy Malajziát a régió haute couture kereskedelmi központjává tegye. A KL Alta Modán a vezető és feltörekvő tervezők találkozhatnak a maláj felső osztállyal és az uralkodócsalád tagjaival. A csak meghívásos alapon, 2001-től működő rendezvény komoly erőfeszítéseket tesz arra vonatkozóan, hogy Malajziát potenciális divatfővárossá tegye.

Forrás:
Faludi G

A Faludi Gabriella által 2011-ben alapított Faludi G egy dinamikusan fejlődő, exkluzív magyar ékszermárka, mely filozófiájának fókuszába a szépség élvezetét mint önmagán túlmutató esztétikai élményt helyezi.

A Faludi G ékszerek továbbá hozzájárulnak a fenntartható világ építéséhez is: a műhelymunka során felhasznált összes alapanyag maradék nélkül visszaépül a kreatív folyamatokba. A márka több fontos külföldi divateseményen részt vett már, Crystallogenesis nevű luxuskollekciója többek közt Londonban, Berlinben, Ibizán és New Yorkban is járt.

fast fashion

8 + 1 jó érvem van amellett, miért ne vásároljak a divatvilág gyorséttermeiben

Busszal és villamossal jövök a szerkesztőségbe Budapest legforgalmasabb útvonalain. A 45-50 perc alatt, amíg beérek, tíznél több óriásplakát és citylight hirdeti, hogy most azonnal vennem kell egy új ruhát a Mangóban, a H&M-ben – a divatvilág gyorsétteremjeiben –, mert must have idén őszre. És már megérkezett a karácsonyi kollekció is. Egészen pontosan 8 + 1 jó okom van arra, hogy ne adjam be a derekam.

Kattintsatok ide értük!

A Faludi G és a Hungaria között egy hosszú távú együttműködés is kilátásban van; véletlen vagy sorsszerű, de a Faludi G 2018-as kollekciójának egyik alapmotívumául a buborékot választotta, mely a Hungaria számára is egy meghatározó szimbólum, ezek mentén pedig felmerült a jövőbeli kooperáció lehetősége is.

Ajánlott cikkek