Az év végi rohanásban, az ünnepek előtti munkahelyi hajrában, vagy épp a karácsonyi ajándékok last minute beszerzése közben sokszor úgy érezhetjük, a feje tetejére állt a világunk. Nos, az idei (egyik) karácsonyfatrendnek köszönhetően úgy tűnik, szó szerint a fejük tetejére állnak a dolgok – legalábbis a karácsonyfák biztosan.
Van, aki a hagyományos piros-arany kombináció híve, ha a karácsonyfa díszítéséről van szó, de akad, aki szereti az összes, az évek során beszerzett díszét viszontlátni az ünnepi fán. Nos, akármelyik tábort is erősítitek, bátran hódolhattok az idei trendnek, amelynek lényege, hogy a karácsonyfa nem a földön ülve mutat a plafon felé, épp ellenkezőleg!
Az interneten rohamosan terjedő trend szerint Amerikában már nem egy plázában, hotelben és nappaliban lóg fejjel lefelé a plafonról az ünnepi fa. Az ötlet elég őrülten hangzik, a végeredmény azonban meglepően izgalmas.
Még több karácsony témájú cikket olvasnátok? Ezeket ne hagyjátok ki!
Karl Lagerfeld és a fordított fa esete
Noha mi továbbra sem érzünk késztetést, hogy a jól bevált „megoldást” lecseréljük, Karl Lagerfeldet kifejezetten megihlette az újragondolt fa ötlete. Saját londoni székhelyű hoteljébe meg is álmodta, majd elkészíttette a saját verzióját.
A karácsonyfák a boldog gyerekkorom legmeghatározóbb emlékei
– indokolta meg a világhírű tervező a Designtaxinak, arra a kérdésre válaszolva, miért is fontos neki a karácsonyfa és annak újragondolása.
Ha kedvet kaptatok az új őrülethez, inspirálódjatok!