Diétás trükk saláta

Egy nem mindennapi diéta: itt az új étrendőrület

Egészséges zsírok és fehérje a szénhidrátokkal szemben – a ketogén diéta egyre nagyobb teret hódít nálunk is. Viszont mielőtt belevágunk, érdemes alaposan tájékozódni az étrendről, és arról is, hogy a mi szervezetünknek egyáltalán ajánlott-e ez a nem mindennapi diéta.

Megfigyelhető, hogy szinte évi rendszerességgel, az új tavasszal jellemzően új slágerételek, új szuperélelmiszerek, új diéták és fogyókúrák jelennek meg a köztudatban.

Amikor azt gondolnánk, hogy már nincs új a nap alatt, mert tudunk mindent a húsokról, zsírokról, szénhidrátokról és fehérjékről, akkor felbukkan egy újabb étrend, ami az egyes szakértők szerint jobb, mint az összes többi.

 De legalábbis más, és másképp hathat a szervezetünkre, másoknak ajánlják, de mindenképpen egészséges, és olykor ellent is mond az addig ismert, szinte a legjobbnak kikiáltott étkezési elveknek.

cukor

Bevállaltam: kiiktattam az életemből a cukrot

Ahogy lassan kezdek felnőni, akaratlanul is azt veszem észre magamon, hogy egészségesebben szeretnék étkezni. A barna kenyérrel már jóban vagyunk, a zöldségek és gyümölcsök is beerőszakolták magukat a mindennapjaimba, és most jutottam el arra a pontra, hogy feltettem magamnak a kérdést: tudnék-e cukor nélkül élni? Kipróbáltam.

A cikk folytatását ide kattintva olvashatjátok el. 

Valami hasonló fogadtatással találkozott a hazánkban is egyre népszerűbb ketogén diéta, amire egyre többen keresünk rá és olvasgatjuk, miközben azon morfondírozunk, hogy akkor most együnk-e zsírt, vagy mégse.

A cikk itt még nem ért véget, a folytatásért kattintsatok a Ridikül oldalára!