Szuperegészséges reggelik @korán @kelés @nélkül!

Nem csak pizzát lehet rendelni: 5 tipp, az egészséges irodai táplálkozáshoz

Reggeli kapkodás, napkezdő meeting, e-mailek, üzleti találkozó, újabb céges megbeszélés, rohanás… Ha nektek is ismerős a helyzet, akkor biztosan szembesültetek már azzal a problémával, hogy a pörgős mindennapok során nemhogy egészségesen táplálkozni, de általában pár egészségtelen falatot bekapni sincs idő.  Az alábbiakban pár egyszerű, életmódváltóknak kötelező tipp következik, amivel nemcsak időt spórolhattok, de az egészségetekért is tehettek, ha irodai étkezésről van szó!

Reggelizz, mint egy császár…

A napindító kapkodásban általában kimarad a legfontosabb étkezés, a reggeli, pedig ennek következményeitől egész nap szenvedhetünk. A reggeli nem csak a vércukorszint stabilizálásában, a napi energiaszükséglet biztosításában, de az anyagcsere helyes működésében is kulcsszerepet játszik.

A nehézkes koncentráció, émelygés, ingerültség és egyéb jól ismert tünetek mind megelőzhetőek lennének, ha csak egy kicsit odafigyelnénk.

Az irodában is ehetünk egészséges és laktató finomságokat, mint például a zabkása, a gyümölcssaláta, egy kis túró vagy granola.

Ha picit több időnk van, akkor még otthon elkészíthetünk egy fehérjével dúsított palacsintát, teljes kiőrlésű pirítóst avokádóval és főtt vagy buggyantott tojással. Ha az irodába beesve máris rohannunk kell egy megbeszélésre, akkor dobjunk össze otthon egy smoothie-t, amit kávéstermoszba töltve a meeting alatt vagy a munkába való bejutás ideje alatt is elkortyolhatunk. 

reggelli

Így reggelizünk mi! Egy kutatás és mi is bizonyítjuk: fontos a reggeli – pláne együtt a kollégákkal! 

Reggelizz, mint egy király, ebédelj, mint egy polgár, vacsorázz, mint egy koldus.Ugye nektek is ismerős ez a mondás? Bevallom, sosem voltam az a reggeliző típus, de egy ideje ez lett a kedvenc étkezésem. Remélem, most sikerül meghoznom a kedveteket a napkezdő falatozáshoz!

Az a fránya koffein

A kávé hatásairól megoszlanak a vélemények, de az biztos, hogy a túlzott fogyasztása nem túl szerencsés. Ha a reggeli fekete nélkül nehezen indul a nap, megpróbálhatunk más, egészségesebb alternatívákra váltani. Kortyolgassunk élénkítő teát vagy válasszunk inkább  

Ebédet otthonról

A nagyobb lakberendezési áruházak kínálatában évről-évre egyre mutatósabb és praktikusabb éthordókat, uzsonnás dobozokat találunk, melyek tökéletesek az előző nap otthon elkészített étel szállítására.

Ez a legjobb megoldás, hiszen így pontosan tudjuk, mi került a tányérunkra. Ha nincs időnk több fogásos menüsort készíteni, akkor szavazzunk a salátára, melyet tojással, lazaccal, sült és grillezett csirkemellel, sajtokkal, de még tofuval is színesíthetünk a változatosság kedvéért.

A pizzán túl – már egészségeset is lehet rendelni

Az elmúlt években egyre több ételszállító cég kínál egészséges menüt. A teljes kiőrlésű tésztával készült pizza mellett már szénhidrátcsökkentett menüt és egyéb különlegességeket is találhatunk.

Ha viszont nem adtuk le előre a heti rendelést és a futárra sincs kedvünk várni, akkor a POLCZ tartós ételei remek vésztartaléknak bizonyulnak. Adalék-, tartósítószer-, hozzáadott cukor- és tejtermékmentes különlegességek, melyeken minden összetevő és tápérték fel van tüntetve.

Forrás:
Polcz

Előre betárazhatunk belőlük pár üveggel, azon sem kell stresszelnünk, hogy eltűnik az ebédünk az irodai hűtőből, mert hűtés nélkül elállnak. Akár tarthatjuk a saját fiókunkban is. Nem mellesleg újrahasznosítható csomagolásuk a környezetet is kíméli.

Egészséges nasik

Ha délután semmiképp nem tudunk lemondani a nassolásról, együnk egy almát, banánt vagy tartsunk a fiókunkban pár szelet 100% gyümölcsből készült aszalt gyümölcsszeletet vagy cukor nélkül készült vegán zabkekszet, esetleg magvakat.

gyerek család egészséges életmód

5 egészséges nasi, amivel munka közben is bűnözhettek

Ugye ismerős az érzés, mikor a munkahelyeteken váratlanul rátok tör a farkaséhség? Mikor úgy érzitek, muszáj valamit ropogtatnotok, hogy átvészeljétek a délutánt? Most öt olyan nasit mutatok nektek, melyek nemcsak finomak és egészségesek, de bőven elférnek az íróasztal fiókjában is.

A fenti tippek megfogadásával nem csak az egészségünkért és a jó közérzetért tehetünk, de a nyári bikinibody elérése is könnyebbé válik!