Egyéb kategória

Menő! Hazai arcok tűnnek fel a Converse tavaszi kampányában

Idén tavasszal a Converse elindította Viseld bármivel! kampányát, amelyben négy, népszerű hazai véleményvezér mutatja meg, milyen változatosan lehet kombinálni öltözetünket az idén 110 éves cipőmárkával. 

vous - 2018.04.24.
Menő! Hazai arcok tűnnek fel a Converse tavaszi kampányában

Az immáron második magyarországi márkaboltját megnyitó Converse kiemelt figyelmet fordít arra, hogy üzeneteivel megszólítsa a Z generációt, igyekezve olyan élethelyzetekkel és arcokkal társítani cipőit, amelyekkel könnyen azonosulhatnak a hétköznapokban. Éppen ezért választották nemzetközi márkanagykövetnek az extrém stílusikont, Miley Cyrust (aki idén tavasszal nagy dobásra készül a márkával közösen), a Stranger Things-ből ismert Millie Bobby Brownt és Maisie Williams színésznőt, akit a legtöbben Arya Starkként ismernek.

Objektum doboz

Objektum doboz

Objektum doboz

„Viseld bármivel!”

Az idei év fő üzenete, két alapgondolatot ötvöz. Egyrészt a most futó divatirányzatokkal áll összhangban, miszerint a különböző stílusú darabok is bátran kombinálhatók – például sportosan elegáns.

Másrészt pedig visszautal arra, hogy megjelenésétől kezdve a Converse státusszimbólum, a lazaság, a szabadság megtestesítője mindenki számára, legyen szó bármilyen korosztályról.

Idén először volt arra lehetőség, hogy a hazai márkaképviselet saját nagyköveteket válasszon a tavaszi-nyári kampányhoz. Ezek az együttműködések is a sokszínűséget tükrözik, hiszen négy markánsan különböző, de trendi stílus jelenik meg, négy népszerű, magyar influencer, Nagy Vivien – Fifty Pairs of Shoes, Kőnig Anna – FollowAnna, Cinthya Dictator és Csecse Attila részvételével.

Minket meggyőztek a képek, nézzétek meg ti is! 

Forrás:
CONVERSE

Forrás:
CONVERSE

Forrás:
CONVERSE

Forrás:
CONVERSE
Ajánlott cikkek

Top cikkek

Világ

Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
Világ
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
vous - 2024.04.22.
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben az év elején bevezetett visszaváltási rendszer akadozik, a beszerelt automaták többsége szinte üres. Az első negyedév alatt emiatt csak PET-palackból 400 millió fogyhatott el, amelynek kétharmada nem hasznosul újra. A környezettudatosság szempontjából így fontos állomás, hogy az első cserepalackos ásványvíz áprilistól az Interspar és a Príma szelektált üzleteiben is országszerte kapható. Az átlagosan 25-ször újratölthető palackos Oonly ásványvizet január közepén kezdte el gyártani pannonhalmai üzemében a magyar márka, amely a jelenleg ismert egyik legkörnyezetkímélőbb megoldás a hazai piacon.

Otthon

Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
Otthon
Egységes és tetszetős összkép – a lakás berendezése elemes bútorokkal
vous - 2024.04.26.
Az esztétikum, a rendezettség és a harmónia rendkívül fontos egy lakás berendezése szempontjából. Akkor tudjuk igazán jól érezni magunkat otthonunkban, ha nemcsak praktikus és kényelmes, hanem tetszetős is egyben.