Converse_Viseld barmivel_6

Menő! Hazai arcok tűnnek fel a Converse tavaszi kampányában

Idén tavasszal a Converse elindította Viseld bármivel! kampányát, amelyben négy, népszerű hazai véleményvezér mutatja meg, milyen változatosan lehet kombinálni öltözetünket az idén 110 éves cipőmárkával. 

Az immáron második magyarországi márkaboltját megnyitó Converse kiemelt figyelmet fordít arra, hogy üzeneteivel megszólítsa a Z generációt, igyekezve olyan élethelyzetekkel és arcokkal társítani cipőit, amelyekkel könnyen azonosulhatnak a hétköznapokban. Éppen ezért választották nemzetközi márkanagykövetnek az extrém stílusikont, Miley Cyrust (aki idén tavasszal nagy dobásra készül a márkával közösen), a Stranger Things-ből ismert Millie Bobby Brownt és Maisie Williams színésznőt, akit a legtöbben Arya Starkként ismernek.

Objektum doboz
Objektum doboz
Objektum doboz

„Viseld bármivel!”

Az idei év fő üzenete, két alapgondolatot ötvöz. Egyrészt a most futó divatirányzatokkal áll összhangban, miszerint a különböző stílusú darabok is bátran kombinálhatók - például sportosan elegáns.

Másrészt pedig visszautal arra, hogy megjelenésétől kezdve a Converse státusszimbólum, a lazaság, a szabadság megtestesítője mindenki számára, legyen szó bármilyen korosztályról.

Idén először volt arra lehetőség, hogy a hazai márkaképviselet saját nagyköveteket válasszon a tavaszi-nyári kampányhoz. Ezek az együttműködések is a sokszínűséget tükrözik, hiszen négy markánsan különböző, de trendi stílus jelenik meg, négy népszerű, magyar influencer, Nagy Vivien – Fifty Pairs of Shoes, Kőnig Anna – FollowAnna, Cinthya Dictator és Csecse Attila részvételével.

Minket meggyőztek a képek, nézzétek meg ti is! 

Forrás:
CONVERSE
Forrás:
CONVERSE
Forrás:
CONVERSE
Forrás:
CONVERSE