Egyéb kategória

Programtipp: 4 napos kirándulás a két kisgyerekkel a pünkösdi hosszú hétvégén

Mi extra menős család vagyunk, akik követnek Instagramon, azok tudják. Ehhez mérten maxoltuk ki a május első négynapos hétvégéjét. Májusban azonban lesz még egy hosszú hétvége, így ezek a tippek pünkösdkor is jól jöhetnek.

vous - 2018.05.07.

Az úti célt ezúttal a férjem választotta ki, meglepetésből a harmadik házassági évfordulónk alkalmából. A Balaton északi partját célozta meg, hiszen arra még együtt sosem jártunk, és külön-külön is inkább csak átutazóban. Bár a hosszú hétvége előtt egy hónappal elkezdett szállást keresni, mégis megfizethető apartmant csak Kehidakustyánban talált. Mikor elárulta, hova megyünk, napokig szekáltam a város nevével, mert a név alapján nem tűnt valami szuper választásnak. Persze nem ér ilyen hamar ítélkezni, és én is inkább félig-meddig heccelésnek szántam, hiszen,

ha a térképen megnézzük, hol is van Kehidakustyán, máris rájövünk, nemhogy nem rossz, de szuper választás. Miért?

Mert közel a Balaton, és egy csomó más látnivaló, tehát kiváló bázis egy-egy környékbeli kiránduláshoz, ráadásul a faluban található egy termálfürdő is. Nem is csalódtunk, az apartmanház kényelmes volt, nagy kerttel, játszótérrel és kedves, rugalmas vendéglátókkal. A posztban bemutatom, merre jártunk a négynap alatt, milyen szuper kirándulóhelyeket teszteltünk a gyerekkel.

Objektum doboz

1 nap: Nagyvázsony, Mindszentkálla és Szigliget

Szadáról indultunk, de már alapból úgy terveztük, hogy nem egyhuzamban tesszük meg az utat a szálláshelyünkig, Kehidakustyánig, hanem útközben, ahogyan a gyerek alvásideje adja, ezt-azt megnézünk. Az első megálló Nagyvázsony volt. A parkolóból pár perces sétával könnyen megközelítettük a Kinizsi-várat. A várban érdemes felmászni a toronyba, mert gyönyörű panoráma tárul a szemünk elé, emellett a gyerekek órákat is képesek lennének eltölteni a hatalmas halakban gazdag kis tó mellett.

Ezután a Káli-medencén keresztül vezetett az utunk tovább. Én már jó előre elhatároztam, hogy a Káli-kapocsban (Mindszentkálla) ebédelünk majd, hiszen a helyet régen kinéztem már a Facebookon és a barátok Insta-oldalain.

Objektum doboz

Nem is csalódtunk: nagyon kellemes hely, mikor ott voltunk tömeg sem volt, csak csend és nyugalom. A vörösboros marhapörkölt kovászos uborkával pedig egyenesen isteni volt! Levezetésképpen a szintén egyedi hangulata miatt nagyon szerethető Kő fagyi?-ban ettünk egy hűsítőt. A hely messziről felisrehető a fagyit nyaló “kő”sárkányokról. Továbbhaladva átautóztunk Káptalantóton is, de sajnos mire odaértünk, már bezárt a piac.

A poszt folytatását ide kattintva >>> olvashatjátok.

600

Anyaként a rúdon – kipróbáltam, beleszerettem, most elárulom, mik az előnyei

Néhány hónapja nagy kedvenccé vált a rúdfitnesz. Ez a sport nemcsak nagyfokú edzettséget, rugalmasságot kíván, de erősíti a (hordozás miatt erősen igénybe vett) hátat és hajlékonyabbá tesz, valamint folyamatos fejlődésre ad lehetőséget.

A cikket ide kattintva olvashatjátok tovább!