imázsfilm

Budapest Európa fűszere – elkészült fővárosunk új imázsfilmje

A Magyar Turisztikai Ügynökség bemutatta Budapest új imázsfilmjét, mely a Spice of Europe nevet kapta. – az MTÜ ezzel elindítja az első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát. A május 15-én induló és júliusig tartó nemzetközi kampányban online, print és televíziós felületeken hirdetnek majd a legfontosabb küldőpiacokon – jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn Budapesten.

A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára – fejtette ki, hangsúlyozva: szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset.

Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell.

A megújuló Budapest turisztikai arculat a Budapest Európa fűszere – Spice of Europe – koncepcióra épül, ami kifejezi, hogy az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy  klasszikus, európai fővárosra jellemző: így a történelmi örökséget, a színes kulturális kínálatot, az első osztályú gasztronómiát, és a virágzó divatot

Spice of Europe kampány részeként új turisztikai logót alkottak, új weboldalt és kreatív tartalmakat készítettek, valamint megszületett egy új imázsfilm, amely bemutatja Budapestet, és a főváros metaforikus fűszerességét. Bemutatja azt, hogy a város bejárható, sokféle élményt kínál.

A filmben egy fiatal pár visz át Budapesten, akik magyar divattervezők ruháit, és kiegészítőit viselik

– mint például, Tomcsányi, Sentiments Couture, eVe by Eva Remenyi, Pelso, AGNESKOVÁCS stb..

Objektum doboz

Guller Zoltán közölte: a kampányban az elsőszámú globális médiapartnerük a CNN lesz, 816 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmet a CNN televíziós csatornáin az észak-amerikai, európai régióban, mintegy 205 millió háztartásba eljutva.