fájdalom

A szervezet 7 fontos jelzése, amit vegyetek komolyan!

Amikor a szervezetünkben az egyensúlyi folyamat megszakad, a testünk jelzéseket küld, hogy valami nincs rendben. Ezekre érdemes figyelni, hiszen ha időben felismerjük ezeket a jelzéseket, megelőzhetjük a komolyabb problémákat.

1. Töredezett haj, berepedezett, vékony köröm

A töredezett haj és a berepedezett körmök kalcium és D-vitamin hiányra utalnak. Ilyen tünetek esetén fogyasszunk több kalciumban és D-vitaminban gazdag ételt, mint például hüvelyesek, teljes kiőrlésű pékárúk, búzacsíra, tejtermék.

2. Görcs a vádliban

Szörnyű arra ébredni, hogy iszonyú fájdalmas görcsbe szorul a vádlink, ez a jelenség igen gyakran éjszaka tör ránk, feszítő fájdalmat okozva. A magnézium az az anyag, amely szükséges az ingerületek továbbításához, az izmok elernyesztéséhez. Akik gyakran tapasztalják ezt a tünetet, szedjenek megelőzésként magnéziumot, vagy növeljék erőteljesebben a magnéziumban gazdag ételek bevitelét a szervezetbe. Magnéziumban gazdag ételek: diófélék, mandula, cukkini, brokkoli, banán.

3. Tenger gyümölcsei iránti olthatatlan vágy

Amennyiben a megszokottnál jobban kívánjuk a tenger gyümölcseit, valószínűleg jódhiányunk van. A jódozott konyhasó fogyasztás elterjedésével az utóbbi években Magyarországon jelentősen csökkent a jódhiányban szenvedők száma. Azonban ritkán így is előfordulhat a hiányállapot.

A jód rendkívül fontos a pajzsmirigy megfelelő működéséhez. Ha a pajzsmirigyhez nem jut elegendő jód, akkor az nem tudja ellátni a feladatait, nem képes elegendő pajzsmirigy-hormont termelni. 

A cikk itt még nem ért véget. A további 4 fontos jelzésért kattintsatok ide >>>

saláta étel fogyókúra

6 étel, ami azonnal beindítja a fogyást

érdemes bizonyos ételeket beiktatni az étrendünkbe, amik amellett, hogy finomak, támogatják a fogyókúrátokat, és még hamarabb elérhetitek vele az álomalakot! Csomagolhatjátok őket tízórainak, vagy összetevői lehetnek a főétkezéseknek! Melyek ezek? A következő cikkből kiderül >>>