alvás 21 nap

Oviban utáltátok, felnőttként bármit megtennétek érte, mi az? Így lesz igazán hatásos a délutáni pihenő

A délutáni munka közben biztosan veletek is előfordult már, hogy majd leragadt a szemetek, olyan álmosak lettetek a finom ebéd után. Ilyenkor jöhet egy erős kávé, ami lendületet ad a nap hátralevő részéhez, vagy ami még jobb, egy jó kis szundi. Tudtátok, hogy Amerikában már nagy divat a délutáni szieszta? Mutatjuk mitől hatásos egy délutáni pihentető szundizás.

A Women’s Health írt arról, hogy a délutáni pihenő csökkenti az álmosságot, miközben növeli a teljesítményt, a termelékenységet, a kreativitást, jó hatással van a memóriára és a hangulatra is. Ráadásul támogatja az immunrendszer egészségét, és csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek kockázatát.

Így lesz a délutáni szundi igazán hatékony:

  • Legalább 15-30 percig tartson, de 90 percnél ne legyen több
  • Tervezzetek be egy edzést a szundi után
  • Próbáljátok meg minden nap ugyanarra az időpontra időzíteni a szundit
  • Válasszátok ki a legkényelmesebb fekhelyet
  • Viszont ha nem tudtok délután elaludni, ne erőltessétek a szundizást.
Objektum doboz

Objektum doboz