Diéta nem alakbarát ételek

Így csökkenthetitek a testzsírotokat 3 egyszerű lépésben

A túl sok testzsír negatív hatással lehet az egészségünkre, azért is fontos, hogy a megfelelő szinten tartsuk. Ilyen negatív következmény lehet például a magas vérnyomás, a magas koleszterin és még számos szívbetegség is. Hogy ezek kialakulását megakadályozzátok és megőrizzétek az egészségeteket, érdemes odafigyelni és szükség esetén csökkenteni a testzsírotokat például ennek a 3 lépésnek a segítségével.

Egészséges mennyiségű kalóriabevitel

Fontos, hogy lyan étrendet kövessetek, ami nem tartalmaz fölösleges cukrokat és zsírokat, vagyis a megfelelő és szükséges mennyiségen felül nem visztek be fölösleges kalóriát a szervezetetekbe. Különben a testetek elkezdi tárolni, raktározni a szükségesen felül bevitt energiát - zsír formájában, ami megnövelheti a testzsírotok mennyiségét.

Diétázom és folyton éhes vagyok - mit (t)egyek?
Diétázom és folyton éhes vagyok - mit (t)egyek?
Forrás:
Depositphotos

Rendszeres mozgás

Fontos a rendszeres mozgás, főleg a kardió edzésekre fektessétek a hangsúlyt, ha fölösleges kalóriáktól, illetve zsíroktól szeretnétek megszabadulni. Az egyik legjobb választás lehet a HIIT, ami egyre nagyobb népszerűségnek örvend és a szakemberek szerint az egyik leghatásosabb edzésforma, ha zsírt akartok égetni, illetve fogyni szeretnétek.

Aludjatok jól és eleget

Sokan nem is gondolnák, hogy mennyire fontos, hogy rendszeresen kipihenjétek, kialudjátok magatokat. Fontos a regenerálódás, ráadásul a fáradt szervezet anyagcseréje lelassul, ami pedig többek között a zsírok raktározásához, hízáshoz vezethet.