Gyümölcsös arcpakolás

Ezeket a gyümölcsöket inkább kerüljétek, ha fogyni szeretnétek

Az egészséges életmód és egészséges táplálkozás egyik alapja, hogy sok zöldséget és gyümölcsöt kell fogyasztanotok. A fogyókúra is hasonló, bár ebben az esetben egy kicsit jobban meg kell válogatni, hogy mit esztek. A zöldségek és gyümölcsök még így is az első helyen vannak a listán, de ez utóbbi esetében nem mindegy, melyiket választjátok, illetve azt hogyan tálaljátok. Mutatjuk, mely gyümölcsöket érdemes inkább kerülnötök, ha fogyni szeretnétek.

A szakemberek szerint ajánlott gyömölcsök között ott van például az alma, ami ősszel kifejezetten könnyen beszerezhető. De sok más gyümölcsöt is fogyaszthattok kedvetekre, mint például a málna, az áfonya. Az a fontos, hogy megnézzétek, mennyi a természetes cukortartalma az adott gyümölcsnek, illetve hogy abból mennyit esztek meg egy nap. Nem mindegy például, hogy almát esztek, vagy barackot, ahogyan az sem, hogy egy kisebb banánt majszoltok el tízóraira, vagy egy nagyobbat.

Gyümölcsös arcpakolás
Gyümölcsös arcpakolás
Forrás:
Depositphotos

És persze az elkészítésénél is figyelni kell arra, hogy ne adjatok házz plusz zsírt, cukrot, péládul egy nagy adag tejszínhab vagy fagyi formájában. Ezeket a gyümölcsöket pedig inkább kerüljétek, ha fogyni szeretnétek.

  • Cukros konzervek.
  • Aszalt/szárított gyümölcsök.
  • Cukrozott gyümölcslevek.
  • Banán.
  • Ananász.
  • Mangó.
  • Szőlő.
  • Görögdinnye.