aszalt gyümölcsök nasi nassolás

Egészséges esti nasi? Bizony létezik!

Egész nap egészségesen étkeztek, tartjátok a diétát, sok zöldséget és gyümölcsöt fogyasztotok. De mi van akkor, ha este lefekvés előtt mégis úgy érzitek, hogy éhesek maradtatok? Üres hassal nem megy az alvás, és nassolni való után indultok, viszont arra figyeljetek, hogy egészséges finomságokat válasszatok.

Elalvás előtt nassolni nem a legjobb megoldás, főleg diéta idején. De ha egyszer éhesek vagytok, akkor éhesek vagytok. Egészséges esti nasikat választani pedig még mindig jobb, mint korgó hassal elaludni. A Women's Health szerint vannak olyan nassolnivalók, amik egészségesek, segítik az alvást, és még a diétának se ártanak.

Próbáljátok ki ezeket a nasikat, hogy este bűntudat nélkül aludhassatok el, és reggel energikusabban ébredjetek fel:

  • Alma és mogyoróvaj: az alma rostokban gazdag, a mogyoróvaj pedig egészséges zsírokat tartalmaz.
  • Barack és zsírszegény túró: proteinekben, rostokban, kalciumban és C-vitaminban gazdag nasi.
  • Zsírszegény görög joghurt és chia mag: protein, rostok és vas, mi kell még!?
  • Fekete olívabogyó: alacsony kalóriatartalmú, egészséges nasi.
  • Teljes kiőrlésű gabonapehely: nemcsak reggelire jó.
  • Bébi répa: alacsony kalóriatartalmú és magas rosttartalmú.
  • Pisztácia: rostokat, proteint és egészséges zsírokat tartalmaz.
  • Gyümölcs és sajt: például párosítsátok a körtét kecskesajttal.
  • Görög joghurt fagyasztott gyümölcsökkel: a görög joghurt bogyósgyümölcsökkel párosítva szintén egészséges esti nassolnivaló lehet.
Forrás:
iStock