jóga nyújtás lazítás nyugalom

Az önmagatokról való gondoskodás fontos, tippjeinkkel nem feledkeztek majd el róla

Már több alkalommal is írtunk arról, hogy mennyire fontos az énidő, és az önmagatokról való gondoskodás. Ahhoz, hogy ez automatikus legyen számotokra nap mint nap, érdemes egy rutint kialakítanotok, amit a hétköznapokban, és a hétvégéken is bevethettek.

Stresszes és időigényes mindent megjegyezni, amit tennetek kell nap, mint nap, de az Up Worthy listája által az önmagatokról való gondoskodás automatikus lesz, és nem esik majd nehezetekre.

Rengeteg olyan apró trükk van, amik, ha szokássá válnak, nem is kell majd odafigyelnetek arra, hogy külön időt kéne fordítanotok magatokra.

  • Ne csináljatok semmit két percig, de tényleg semmit.
  • Találjátok meg a kedvenc megnyugtató zenéteket, vagy a természet hangjait.
  • Sétáljatok egyet a szabadban.
  • Fogyasszatok megfelelő mennyiségű vizet minden nap.
  • Ne felejtsétek el a napi főétkezéseket.
  • Alakítsátok ki az egészséges, pihentető alvási szokásaitokat.
  • Állítsátok a telefont „néma” üzemmódba, míg alszotok.
  • Iktassatok be „ne zavarj” időszakokat, hogy kikapcsolódjatok, és önmagatokra koncentráljatok.
  • Töltsetek több időt a házikedvencetekkel, vagy látogassatok meg egy menhelyet.
  • Ne felejtsétek el a rendszeres orvosi vizsgálatokat.
  • Meditáljatok pár percet.
  • Vállaljatok önkéntes tevékenységeket.
  • Vezessetek listát azokról a szokásaitokról, amiket az „énidőben” tesztek.
Forrás:
Unsplash