betegség fáradtság alvás

Fáj valamitek? Hogyan gyorsíthatjátok fel a felépüléseteket? Íme három tipp!

Sajnos a legtöbb ember nem ad magának lehetőséget arra, hogy kipihenjen egy sérülést, pedig ilyenkor az első számú szabály, hogy vissza kell venned az addigi kemény tempóból. Máskülönben csak még inkább lesérülsz. A cikkben összegyűjtött három tipp segít a felépülésben.

Alvás

Főleg azoknak, akik nagyon aktívak nappal, szükségük van elegendő és megfelelő alvásra. Csak akkor fog menni a következő edzés, ha rendesen kialszod magad, és a testednek van ideje pihenni. Az egészséges, mély alvás a kulcsa a jó teljesítménynek. Egy jó alvás azonban nemcsak az edzés fáradalmait segít kipihenni, hanem az egész napos kemény munka alatt felgyülemlett stresszt is. Ha nehezen alszol el, akkor be kell tartanod néhány alapszabályt

  • Ne aludj túl meleg vagy túl hideg szobában!
  • Kapcsold ki a tévédet és a telefonodat (vagy bármilyen más kütyüdet) alvás előtt fél órával!
  • Ne igyál délután, kora este koffein tartalmú italokat!

Nézzétek meg a másik két tippet is!

Forrás:
Unsplash