Tényleg könnyű jógapózok, amikkel elűzhetitek a stresszt

A stressz lehet jó dolog is, ha megfelelően hasznosítjátok

A stressz szót valószínűleg mindannyian ismeritek. Ez az, ami szorongást, idegességet kelt bennetek, úgy érzitek, összezárulnak a falak körülöttetek, és megfulladtok. Most azonban egy teljesen új perspektívából ismerhetitek meg a stresszt. Pontosabban a pozitív stresszt.

A pozitív stressz valójában jó hatással van rátok. Ez a tudatosság felfokozott érzése, amely éberségre késztet, és arra, hogy a lehető legjobbat hozzátok ki magatokból – vallja a Mind Bodygreen életvezetési tanácsadója.

A pozitív stressz az az érzés, amit egy interjú előtt érezhettek, vagy az első randin, az első iskolai napon, vagy egy idegen országba tervezett utazás előtt.

Legközelebb, mikor valami fontos dologra készültök, és stresszeltek, tegyétek fel magatoknak a kérdést: hogyan alakíthatjátok át pozitív stresszé, ami ösztönzőleg hat rátok?

Íme néhány lépés, amik segítségével azonosíthatjátok és átalakíthatjátok a negatív stresszt pozitívvá:

  1. Azonosítsátok be az érzéseiteket, és nevezzétek meg őket.
  2. Ismerjétek fel, hogy mi okozza ezeket az érzéseket.
  3. Próbáljátok ki a következőt: ha nem éreztem volna így magam, hogy éreztem volna másképp? Például, ha nem aggódtam volna a pénz miatt, úgy éreztem volna, hogy el kéne mennem dolgozni. Talán a szorongás helyett használhatnátok azt a plusz energiát, hogy új munkát találjatok, és olyan emberekkel kapcsolatot létesítsetek, akik segítenek nektek ebben.
  4. Vagy ezt: ha ez egy negatív érzés, hogyan változtathatom pozitívvá? Például: ideges voltam egy prezentáció miatt, de ha nem lettem volna ideges, izgatott is lehettem volna.
  5. Gondoljatok arra, hogy a legjobb barátotok helyében, mit válaszolnátok magatoknak. A perspektíva változtatása segíthet az érzelmek pozitív átformálásában.
Forrás:
Depositphotos