2015-ben a méret a lényeg, de mi lesz jövőre? – Így alakultak át a mobilok

Tippek, hogyan változtathatjátok meg telefonos szokásaitokat, ha már kezdtek függővé válni

A munkátok és a magánéletetek egyaránt a mobilotokhoz köt, így könnyen előfordulhat, hogy mobilfüggővé váltok. Van azonban néhány olyan taktika, amely segíthet leszokni az állandó telefonozásról, böngészésről, és a közösségi média oldalainak folyamatos görgetéséről.

Fontos, hogy törődjetek önmagatokkal, és ehhez az is hozzátartozik, hogy építsétek a személyes kapcsolataitokat a mobilotokkal töltött idő helyett.

Íme a Mind Bodygreen szerzőjének tippjei arra, hogyan szokjatok le az állandó mobilozásról:

  • Szabaduljatok meg az applikációktól.

Töröljétek az appokat, minden appot. Beleértve a Facebookot is, és próbáljátok meg korlátozni a közösségi média használatát arra az időre, amíg a laptopotokat használjátok.

  • Készítsetek egy telefon dobozt.

Ez lehet egy egyszerű cipős doboz is, amelybe beleteszitek a telefonotokat. Határozzátok meg az időtartamot, hogy meddig nem néztek rá a telótokra, meddig tartjátok a dobozban. Kezdjétek rövidebb időtartamokkal, majd növeljétek ezt. Addig is dolgozzatok, sétáljatok, edzettek, kreatívkodjatok, csináljatok bármit, ami boldoggá tesz.

  • Kapcsoljátok ki a mobilotokat.

Néha felszabadító érzés, ha kikapcsoljátok a telefonotokat, és csak arra koncentráltok, ami titeket körülvesz. Így nem zavarhat meg semmi és senki egy utazás, hétvégi feltöltődés során.

Forrás:
pixabay.com