jóga nyújtás lazítás nyugalom

Higgyétek el, megéri néha szünetet tartani!

Lássuk be, az emberi agy nem arra fejlődött, hogy olyan mértékű állóképességet és koncentrációt kibírjon, amelyre manapság nap, mint nap szükség van. Több munkát végeztek, hosszabbra nyúlnak a munkanapok, és nem csoda, ha időnként szétszórtnak, stresszesnek érzitek magatokat, vagy teljesen kiégtek. De ne hagyjátok figyelmen kívül a mentális szükségleteiteket!

A tudomány szerint nagyon is szükségesek napjainkban a szünetek, a munkaidő rövid megszakításai a mentális egészségetek érdekében.

Még a vezetők 90 százaléka is úgy véli, hogy a rendszeres szünetekkel a nap folyamán a munkavállalók boldogabbá válhatnak és hatékonyabban dolgozhatnak – írja a témában a Mind Bodygreen.

És igazuk is van!

A rövid pihenőidők hatása a kreativitástól a jobb problémamegoldáson át a kevesebb stresszig számtalan pozitív hatással lehet a mindennapjaitokra. Egy kis pihentető szünet, kikapcsolódás új energiával tölt fel, és újult erővel tudtok összpontosítani a feladataitokra.

Szóval keljetek fel néha az íróasztalotoktól, tegyetek egy rövid sétát a friss levegőn, válasszatok egy egészséges nasit, vagy csak egyszerűen meditáljatok, relaxáljatok egy kicsit, hogy újra feltöltődjetek. Kipihent elmével könnyebben megoldjátok majd a problémákat, és képesek lesztek belevágni az új kihívásokba.

Forrás:
istock.com