A társadalmi tudatosság nemcsak a vállalkozók felelőssége, hanem abban is segít, hogy közösségek épüljenek. Ráadásul a fogyasztók nem csak arra vágynak, hogy a vállalatok többet nyújtsanak a termékek és szolgáltatások terén, hanem segítsék a közösséget ott, ahol működnek. A kezdeti lépésekhez hoztunk most egy kis segítséget.
Annak ellenére, hogy a szociálisan tudatos üzleti tevékenység előnyei egyértelműek, nem is olyan egyszerű a kezdet. Az Entrepreneur most segítséget nyújt a társadalmi tudatosság megteremtésében.
Minden vállalatnak van társadalmi küldetése, de hozzatok létre olyat, amely segíti a közösséget, támogatja a környezettudatosságot.
Végezzetek felmérést a közösség tagjai körében, találjatok olyan megoldásokat, melyeket a már meglévő erőforrásokból is meg tudtok valósítani.
Hozzatok létre a cégen belül társadalmi felelősségvállalási csapatot.
Alakítsatok ki papírmentes környezetet, vegyetek részt újrafeldolgozási programokban, vezessetek be környezetbarát világítást és vízvezetékrendszert.
Fontos megérteni, hogy a társadalmi tudatosság nem marketing kísérlet vagy egyszeri kísérlet. Komolyan kell vállalni a társadalmi felelősséget, és folyamatos erőfeszítéseket tenni a jó ügy érdekében, segíteni a közösséget.