„Csokit adtál neki? Még soha életében nem evett csokoládét!” – Édesség kontra anyukák

Túl sok volt az édesség? Így hozzátok helyre a szervezeteteket!

A cukor túladagolás bizony létező dolog, és ha egy-egy ünnep alkalmával túl sok édességet ettetek, másnap bizony kínozhat fejfájás, vagy gyomorproblémák. Van rá azonban egy kiváló, egyszerű, háromlépéses megoldás, hogy szervezetetek újra normális állapotba kerüljön.

A Mind Bodygreen szerint, ha túl sok volt az édesség, próbáljátok ki az alábbi háromlépéses kúrát:

  1. Mozogjatok:
    A testmozgás vércukorszint-kiegyensúlyozó előnyeit bizony alulértékelik. A testmozgás azonban segít a vércukorszint csökkentésében mind rövid, mind hosszú távon. Rövidtávon segít megnövelni az inzulinérzékenységet, ami azt jelenti, hogy a szervezet jobban képes felvenni a glükózt a fizikai aktivitás alatt és után, és ösztönzi az izmok összehúzódását, ami jobban képes felvenni a glükózt és több energiát használ. Hosszú távon a rendszeres fizikai aktivitás csökkentheti a hemoglobin A1C szintjét. Mindegy, hogy egy órát edzetek, fél órát sétáltok, 10 percet jógáztok, a lényeg, hogy mozgassátok át az izmaitokat.
  2. Egy csipetnyi fahéj:
    A fahéjat régóta használják vércukor stabilizátorként, ugyanis csökkenti a hemoglobin szintet. Tegyetek egy kicsit a kedvenc reggeli italotokba, vagy fűszerezzétek meg vele a reggeli gabonapelyheteket, joghurtotokat.
  3. Ne hagyjátok ki a reggelit:
    Lehet, hogy másnap úgy érzitek, nincs szükségetek reggelire, de ha nem esztek a nap elején, az csak tovább ront a vércukorszintetek helyzetén. Alternatívaként, próbáljátok meg a napot egy egészséges zsírokból, rostokból és fehérjékből álló egészséges étkezéssel indítani. Mindhárom tápanyagnak vércukorszint-kiegyenlítő tulajdonságai vannak.
Forrás:
istock.com