cukorbeteg vércukor diabétesz

Egészséges ételekkel megelőzhetitek a vércukorszint-problémákat

A vércukorszintetekkel csak akkor foglalkoztok, ha az túl magas, vagy túl alacsony, azonban, ha megfelelő táplálkozással kiegyensúlyozott szinten tartanátok, többé nem okozna gondot. Vannak olyan egészséges ételek, amelyek kifejezetten alkalmasak erre a célra.

A vércukorszint olyan kifejezés, amelyre csak a cukorbetegség kockázata és kezelése kapcsán gondolhatok, pedig ez valójában kulcsfontosságú az energiaszintetek, hangulatotok és koncentrációs készségetek szempontjából. A vércukor egyszerűen a glükóz koncentrációja a vérben. Ha a vércukorszintetek alacsony, éhesek, ingerlékenyek lehettek, és kevésbé tudtok koncentrálni. Amikor a vércukorszintetek magas, akkor fáradtnak, szomjasnak vagy feszültnek érezhetitek magatokat, és a fejfájás szintén gyakori tünet.

A Mind Bodygreen az alábbi egészséges ételeket ajánlotta a vércukorszint kiegyensúlyozásához.

Ezek az ételek egészségesek, de leginkább akkor élvezhetitek előnyeiket, ha egy kiegyensúlyozott étkezés vagy snack keretében fogyasztjátok őket.

  1. Friss zöldség- vagy gyümölcslé
  2. Mandulatej
  3. Kombucha
  4. Aszalt gyümölcsök
  5. Teljes kiőrlésű gabona
  6. Acai gyümölcs
  7. Müzliszelet
  8. Zabpehely gyümölcsökkel.
Forrás:
iStock