hátizom konditerem lány

Így motiváljátok magatokat a munka utáni edzésre

Egy hosszú, fárasztó, stresszes munkanap végén előfordulhat, hogy nehezen veszitek rá magatokat az edzésre. Pedig a mozgás által levezethetitek az egész napos feszültséget. Itt az ideje, hogy motiváljátok magatokat arra, hogy rendszeresen eljárjatok edzeni.

A Women’s Health fitnesz szakértői szuperkönnyű tippeket javasoltak, amelyek segítségével motiváltabbá válhattok a munkaidő utáni edzéshez.

  1. Írjátok le a célokat, amiket el szeretnétek érni
  2. Jelöljétek ki előre az edzés napokat
  3. Készítsetek emlékeztetőket, mikor lesz a következő edzés
  4. Az edzés napján semmiképp ne felejtsetek el reggelizni
  5. Készítsetek magatoknak edzés előtti egészséges nasit
  6. Öltözzetek át az edzésre már a munkahelyeteken, így biztosabban köttök ki az edzőteremben, mint egyből otthon
  7. Járjatok el a barátaitokkal közösen edzeni, így ösztönözhetitek egymást
  8. Emlékeztessétek magatokat, hogy az edzés csökkenti a stresszt, ugyanakkor felpörgeti az agyműködést, és jobban tudtok koncentrálni
  9. Olyan edzést válasszatok, amit szerettek, így szívesen csináljátok majd
  10. Jegyezzétek fel, mit értetek el, készítsetek fotókat a fejlődésetekről.
Forrás:
pexels.com