8 egészséges nasi, ami még méregtelenít is

Ezek az egészséges nasik jókedvre derítenek

Egyik étel sem csodaszer, de a gyümölcsöket, zöldségeket, teljes kiőrlésű gabonaféléket és a sovány fehérjét tartalmazó étrend csodákat tehet. Feltölt, energizálja a testet, és segít, hogy a legjobb formátokat nyújtsátok.

A Good Housekeeping táplálkozási vezetője az alábbi ételeket javasolja, amiktől jobban érzitek magatokat a mindennapokban.

  • Gabonafélék: a zab, búza, kukorica vagy rizs egyaránt fehérjében és rostokban gazdag reggeli lehet.
  • Banán: a B6 vitamintartalma segíti az emésztést.
  • Étcsokoládé: az antioxidánst tartalmazó étcsokoládé növelheti a szerotoninszintet és megóvhat a kognitív hanyatlástól.
  • Mogyoróvaj: fehérjében és egészséges zsírokban gazdag.
  • Mandula: a mogyoróvajhoz hasonló tulajdonságokkal bír.
  • Avokádó: egészséges zsírokban, rostokban gazdag.
  • Lazac: jótékony hatással van a szív, az anyagcsererendszer és a központi idegrendszer egészségére.

Próbáljátok még ki a szójababot, túrót, pörkölt csicseriborsót, spenótot, édesburgonyát, málnát, dinnyét, pisztáciát, zabpelyhet, Matcha teát, kávét, spárgát, fügét, tojást, narancsot.

zöldség chips nasi
zöldség chips nasi
Forrás:
iStock