3 könyv szeptemberre, amely tökéletes kikapcsolódást nyújt akkor is, ha nem süt a nap

Kis trükkök, amik által nap, mint nap törődhettek önmagatokkal

A mai rohanó világban sokszor megfeledkeztek az énidőről, a saját magatokkal való törődésről. Pedig testi-lelki egészségetek szempontjából ez egyaránt fontos és nélkülözhetetlen. Már az is segít, hogy jobban érezzétek magatokat, ha néhány apró változtatást beépítetek a mindennapi rutinotokba.

A Women’s Health szakértői megosztották, hogyan kezdjetek el törődni magatokkal a rohanó hétköznapokban is.

Építsetek be ezek közül néhányat, vagy akár többet is a napi rutinotokba, és jobban érzitek majd magatokat.

  • Ébredés után igyatok egy pohár vizet.
  • Írjatok le 5 dolgot naponta, amiért aznap hálásak vagytok, vagy aminek aznap örültetek.
  • Tervezzétek meg a heti menüt.
  • Próbáljátok ki a jógát, vagy bármilyen edzést, amit már rég szeretnétek.
  • Válasszatok egy új útvonalat, amin munkába mentek.
  • Táncoljatok, énekeljetek otthon egy kicsit.
  • Szánjatok rá 5 percet minden nap, hogy csökkentsétek a nyomást önmagatokban.
  • Sétáljatok legalább 30 percet naponta.
  • Aludjátok ki magatokat.
  • Kezdjétek a napot valami kellemes dologgal.
  • Meditáljatok.
  • Írjátok le a negatív gondolataitokat, önmagatokkal szemben érzett negatív érzelmeiteket, hogy szembenézzetek ezekkel.
  • Ültessetek vagy gondozzatok egy növényt.
  • Éljétek meg a pillanatot, csak álljatok meg egy percre, és az érzéseitekre koncentráljatok, a jelen pillanatra.
  • Önkénteskedjetek havonta egy órát.
  • Vegyetek részt egy családi vacsorán, ebéden.
  • Húzzátok ki magatokat ülés közben.
  • Tartsatok technológia- és munkamentes időt.
  • Tervezzetek közös edzést egy barátotokkal.
  • Ne a divatot kövessétek, azt egyétek és sportoljátok, ami a ti szervezeteteknek jó.
  • Élvezzétek a reggelit.
  • Mondjatok nemet a nemkívánatos vacsoratervekre.
Forrás:
pexels.com