Popcorn- és vörösbor-@diéta

Hogyan készítsetek egészséges nasit a popcornból?

Ropogós, sós, édes, sajtos és csokoládéborítású: a popcorn bármelyik lehet. De a kérdés az, hogy száz százalékosan teljes kiőrlésű nasiként milyen formájában válhat egészséges finomsággá.

A pattogatott kukorica alapjában vége csak egy gabonaféle, nasiként elkészítve. A Good Housekeeping szerint a sima pattogatott kukorica száz százalékban teljes kiőrlésű, növényi alapú, rosttartalmú snack, ami önmagában véve tápláló, sőt antioxidánsokat tartalmazó növényi alapú élelmiszer. Azonban, ha olajjal, vajjal, sajttal, csokoládéval ízesítve fogyasszátok, akkor cukrot és telített zsírokat tartalmaz.

Keressétek a minél kevesebb és minél természetesebb összetevőket tartalmazó változatokat.

Általános szabályként a 250 kalóriát tartalmazó snackeket célozzátok meg, amelyek legalább 3 gramm fehérjét és rostot tartalmaznak.

Természetes ízesítőkkel még finomabb nasi lesz:

  1. A natúr pattogatott kukoricát ízesíthetitek fokhagymaporral, chili porral, chili pehellyel, tengeri sóval.
  2. Ha valami édesre vágytok, kombináljátok a pattogatott kukoricát, a nem cukrozott, szárított cseresznyét, az apróra vágott diót és néhány étcsokoládé kockát.
Forrás:
Depositphotos