diéta

Egyszerű lépések, amikkel könnyedén belevághattok a fogyókúrába

Decemberben könnyen igent mondotok a sütikre, csokikra, finom fogásokra, majd januárban jön a diéta, a fogyókúra. Ez a minta elég hátrányos az egészségetekre és a hosszú távú fogyókúrára nézve. Az új szokások megalapozzák az egészség, a jó közérzet és a súlykezelés alapját.

A Good Housekeeping szerint van néhány kulcsfontosságú magatartás, amely felborulhat, amikor az egészségesebb étkezési szokásokról van szó.

Tehát kezdjétek el a következőket:

  • Reggelizzetek minden nap
  • Egyetek 3-4 óránként ahelyett, hogy koplalnátok
  • Használjatok menetrendet, hogy betartsátok a rendszeres étkezést és az aktív életmódot.

Ez a három dolog egyszerűnek tűnhet, de néha nagy kihívást jelent a mindennapokban.

Íme egy útmutató az alapvető lépésekről:

  1. A személyi egészség prioritásainak meghatározása a rutin felmérésével
  2. Állítsatok be olyan határvonalakat, amelyek segítenek a menetrend betartásában.
  3. Ismerjétek meg mik, vagy kik miatt szegitek meg a diétát.
  4. Találjátok meg, mi ösztönöz, motivál titeket.
  5. Nézzétek át a szükségleteiteket, mit szeretnétek elérni, mielőtt belevágtok.
  6. Minden alkalommal, amikor esztek, esélyt kaptok arra, hogy több tápláló választási lehetőséget adjatok az általános egészségügyi célok eléréséhez.
Forrás:
iStock