nyújtás

Próbáljátok ki a testtartást javító gyakorlatokat feszültség ellen

A szép testtartás segít nektek abban, hogy jó benyomást keltsetek, magabiztosnak érezzétek magatokat, és nyitottan vágjatok bele az új kihívásokba. A jó testtartás pszichológiai hatásai befolyásolják, hogyan érzékelitek saját magatokat és az életet. Mindehhez elengedhetetlen a vállaitokban lévő feszültség oldása.

Ha rossz a testtartásotok, a nyak és a vállizmok túlórával dolgoznak, hogy támogassák a fejeteket. A feszültség a rossz izmok túldolgoztatásából származik. Ha kíváncsiak vagytok arra, hogyan javíthattok a testtartásotokon, és hogyan enyhíthetitek a feszültséget vállizmaitokban, próbáljátok ki a Mind Bodygreen veterán Pilates szakértőjének gyakorlatait.

T-emelés

Feküdjetek hasra, nyújtsátok ki két oldalra a karjaitokat, mint egy T alak. Emeljétek meg enyhén a felső testeteket és a karjaitokat, majd hajlítsátok csípőre a kezeiteket, és újra vissza T alakba. Ereszkedjetek le, és ismételjétek meg a gyakorlatot.

Teleszkóp

Feküdjetek a jobb oldalatokra, karok előre nyújtva, térdek behajlítva. A bal karotokkal, és a felsőtestetekkel forduljatok ki, háton fekvő helyzetbe. A fejetek maradjon a földön, csípőtől lefelé feküdjetek továbbra is a jobb oldalatokon. Vegyetek egy mély levegőt, és ismételjétek meg a gyakorlatot.

Ellentét

Ereszkedjetek négykézlábra, nyújtsátok ki a bal karotokat és a jobb lábatokat úgy, hogy vízszintesben legyenek a gerincetekkel. Nyújtózzatok meg, majd a másik karotokkal, lábatokkal is ismételjétek meg a mozdulatsort.

nyújtás
nyújtás
Forrás:
Pixabay