ébredés alvás nassolás nyaralás

Reggeli nyújtógyakorlatok, amiket akár az ágyban is elvégezhettek

Vannak napok, amikor energiával telve ébredtek fel, és vannak napok, amikor legszívesebben ki sem kelnétek az ágyból. Ha úgy érzitek, téli álomkórtól szenvedtek, akkor ez a néhány egyszerű és gyors nyújtógyakorlat segít majd felébredni.

A Mind Bodygreen által javasolt nyújtógyakorlatokat akár az ágyban is végezhetitek reggelente, ha úgy érzitek, túl nehéz elhagynotok a puha, meleg ágyikót.

A hajlékonyságotokat és a mozgékonyságotokat fejleszthetitek az alábbi gyakorlatokkal:

  • Domborítás, homorítás

Rugalmasságot biztosít a gerinc számára, segíti a mély légzést, enyhíti a stresszt. Kell ennél jobb napindító? Csak ereszkedjetek négykézlábra, és domborítsatok, majd homorítsatok 5-10 alkalommal.

  • Előre nyújtás

Térdeljetek le, üljetek rá a sarkatokra, majd a kezeitekkel nyújtózzatok előre a földön, vagy az ágyon. Ez a gyakorlat ellazítja a vállakat, a mellkasi izmokat.

  • Átfordulás

Feküdjetek a hátatokra, karjaitok legyenek T alakban. Hajlítsátok be az egyik lábatokat, majd húzzátok át oldalra a másik lábatok felett úgy, hogy közelítsétek meg vele a talajt. Tartsátok ezt a helyzetet 30-60 másodpercig, miközben mélyen beszívjátok a levegőt. Cserélgessétek az oldalakat.

Forrás:
Depositphotos