jóga gyakorlatok edzés nők

4 motivációs tipp, hogy télen is mozgásban maradjatok

Az évszakváltozás változást okozhat a hangulatotokban, az alvási szokásaitokban, az energiaszintetekben. Télen könnyedén kifogyhattok az edzéshez, mindennapi testmozgáshoz szükséges motivációból. Ne hagyjátok, hogy a puha, meleg ágy kísértésbe ejtsen, sportoljatok decemberben is!

Itt az ideje, hogy megszüntessétek a téli testmozgásról szóló önkorlátozó gondolataitokat, inkább fogjatok össze egy barátotokkal, és kezdjetek el egy új edzést, vagy készítsetek otthoni edzéstervet. A Mind Bodygreen szakértői négyféle motivációt adtak a téli testmozgáshoz.

  • Emlékezzetek arra, miért szerettek edzeni

A mozgás felfrissít, energiát ad, a hűvös időben felmelegít, kiegyensúlyozottabbnak érezhetitek magatokat általa.

  • Felelősségteljes

Ha a barátotokkal, barátaitokkal közösen edzetek, megvan a motiváció, hiszen nem hagyhatjátok cserben a többieket, számítanak rátok.

  • Nyújtsatok otthon

A jóga, a különböző nyújtógyakorlatok bármely napszakban, bármely évszakban végrehajthatóak, akár otthon is.

  • Építsétek fel az erőtöket

Ha egész évben edzettetek, télen se adjátok fel, építsétek tovább izomzatotokat, energiaszinteteket. Így jövő tavasszal nem kell majd újrakezdeni az edzést.

Forrás:
Hámori Zsófia