fejlec

Enyhítsétek állkapocs-masszázzsal a feszültséget

Az állkapocs feszültsége gyakran alattomos jele a belső szorongásnak. Ha egy intenzív beszélgetés során összezárjátok a fogaitokat, vagy alvás közben csikorgatjátok őket, az az állkapocs és a nyak feszültségéhez járul hozzá. A helyzet enyhítésére azonban van hatásos módszer.

Amikor stresszhelyzetbe kerülünk, a szimpatikus idegrendszer aktiválódik, hogy bekapcsolja az üss vagy fuss reakciót. Az arc, a nyak és a szem izmai automatikusan összeszorulnak, és ez a hatás hozzájárul az állkapocs feszüléséhez, a fejfájáshoz és még a fáradtsághoz is. A lenyűgöző mindebben az, hogy ezt gondolkodás nélkül teszitek, ez a stresszre adott válaszként történik. Bár a szervezetetek egyszerűen megpróbál megvédeni titeket egy észlelt veszélytől, a végeredmény sokszor felőrölheti az egészségeteket.

Amellett, hogy elsősorban érdemes lenne azt a stressz faktort megszüntetnetek, ami mindezt okozza, a Mind Bodygreen mutatott néhány gyakorlatot, amely oldja a feszültséget az állkapcsotokban.

Ez a mozgások óvatosak, átgondoltak, és a legtöbb helyen végrehajthatóak, végezzétek őket rendszeresen az állkapocs-fájdalom enyhítésére.

  • Orrkörzés: feküdjetek a hátatokra, húzzátok fel a térdeteket, és végezzetek körkörös mozgást az orrotokkal, mintha egy ceruza lenne rajta.
  • Fejmasszázs: nyújtsátok tágra az ujjaitokat, helyezzétek a kezeiteket a fületek mögé, és lassan masszírozzátok a fejeteket.
  • Állkapocs-masszázs: van egy izom, ami az állkapcsotok kinyitásáért, összezárásáért felelős, masszírozzátok ezt finoman, gyengéden.
Objektum doboz